9 תשובות
חכיי! לא בטוח שזאת הסיבה!
ובמידה וכן , קחי את זה בפרופורציות , אם הוא מסיים את זה כנראה הוא לא אוהב אותך מספיק , זה פוגע , אבל הזמן ירפא את זה.
אני פה לדבר אם את צריכה❤
שואל השאלה:
הוא התקשר אליי לומר את זה, שאלתי אותו אם הוא נפרד ממני רק כדי להירגע שהוא לא והוא פשוט התחמק ממש
אנונימית
לא נראלי שהוא ייפרד ממך, אם כן ההפסד כולו שלו תראי איזה יפה את ושווה את. מותר לך לבכות כי את אוהבת אותו ואת יכולה להשאר בחדר פשוט. אבל לא נראלי שהוא ייפרד ממך..
שואל השאלה:
תודה על האכפתיות, אעדכן
אנונימית
לא בטוח שזאת הסיבה!!
בתור מישהי שלקח לה חודשיים להתגבר על האקס אז הזמן באמת עושה את שלו גם אם זה באמת הסיבה שלו
ותעשי דברים שירגיעו אותך ותבואי לשיחה רגועה
אם הוא רוצה להפרד בבקשה אל תתחנני שהוא יתן לך צאנס או משהו כי אני עשיתי את זה ואני כלכך מתחרטת על זה כי אם הוא לא רוצה אז הוא לא שווה אותך ואת מדהימה ומגיע לך מישהו שאפילו לא חשב על להפרד
שואל השאלה:
הוא נפרד ממני :)
אנונימית
אני כלכך מצטערת❤
את מוזמנת לכתוב לי בפרטי אם את רוצה
וואו!
טוב אין כמו אינטואיציה נשית
יבואו חדש אני מאמינה
אנונימית
שואל השאלה:
אשכרה שנתיים ומשהו והוא בא לי עם זה משום מקום
אנונימית