19 תשובות
לא אהבתנ
פשוט, ישר ולעניין, בייסיק וסבבה לגמרי.
4AM
רגילה
לא שווה את המחיר
200 לא קצת יקר בשביל זה?
שואל השאלה:
זה באלר
שואל השאלה:
כאילו זה מותג יוקרה ותראה זה אמור להיות 570 ש"ח
לא אהבתי את הכיתוב,גדול ומכוער.
שואל השאלה:
תראי*
לא קשור למותג
היא פשוטה ורגילה כזאת
לא שווה את הכסף
איכותית ויפה סך הכל בלר עושים חולצות איכותיות ממש ובמחיר כזה פשוט לחטוף זה הכי זול שתמצא
לא אהבתי. רגיל כזה
לא משהו , חסרת צורה , לא שווה את הכסף .
פשוטה מדי
לא אהבתי
לא אהבתי
קלאס. יפה
סבבה
אבל יש דברים יותר טובים במחיר הזה
יפה אבל לא הייתי משלמת 200 בשבילה