10 תשובות
הרבה טינט
אנונימית
אין לבוש מסוים, זו התנהגות.
אבל ממה שראיתי, בעיקר אוברסייז
אבל ממה שראיתי, בעיקר אוברסייז
לבוש חושפני בקטע אחר
איפור כבד
כך ממה שראיתי
איפור כבד
כך ממה שראיתי
אנונימי
זה יותר ההתנהגות שלך.
אני לא חושב שיש לבוש מסויים..
אני לא חושב שיש לבוש מסויים..
למה את רוצה להיות פיק מי?
לפיק מי אין לבוש פשוט תתנהגי שונה
פיק מי זה לא סגנון אופנה
לפיק מי אין לבוש פשוט תתנהגי שונה
פיק מי זה לא סגנון אופנה
אנונימי
שואל השאלה:
מתי אמרתי שאני רוצה להיות פיקמי?
מתי אמרתי שאני רוצה להיות פיקמי?
אנונימית
זה יותר ההתנהגות מעצבנת כזאת
כמו שכולם אמרו זה יותר התנהגות, אבל אם אני רואה מישהי שלובשת טרנינג אוברסייז וסווטשירט (עם ריצ'רץ'חצי פתוח שכזה רואים את הכתף) כובע טמבל הפוך ונעלי ג'ורדן אני כנראה אחשוב שהיא פיקמי (או פוטר כזה שהיא לקחה לחבר שלה uwu)
עריכה שעשיתי אחרי דקה: אל תשנאו אותי בבקשה זה היה נשמע ממש מגעיל, אבל פשוט זה מה שאני אחשוב עלייה בדיוק כמו שהיא תחשוב שאני ילדת סנטר
עריכה שעשיתי אחרי דקה: אל תשנאו אותי בבקשה זה היה נשמע ממש מגעיל, אבל פשוט זה מה שאני אחשוב עלייה בדיוק כמו שהיא תחשוב שאני ילדת סנטר
אין סגנון לבוש מסוים
בואנה מה הרסתם את הלבוש האוברסייז עם הפיקמי הזה
באותו הנושא: