6 תשובות
ענק אחיי
זה ממש טובב אבל אני לא ממש בן אדם של המוזיקה הזאת אבל זה נדירר
סבבה
אנונימית
לא אהבתי
אש אש אשש
אהבתי רצחח
באותו הנושא: