4 תשובות
למה שלא תגיעי?
פדוט תגידי שאת לא נכנסת למים כי את במחזור וזהו
פדוט תגידי שאת לא נכנסת למים כי את במחזור וזהו
תגידי שאת לא מרגישה טוב או שיש יום הולדת לבת דודה שלך אבל עדיף לך ללכת אני בטוחה שאת מושלמת
תגידי שאת צריכה לעזור להורים
ההורים שלך לא מרשים לך
את במחזור וכואבת לך הבטן
ועוד כל מיני דברים כאלה אבל אני אומר שתלכי ותכנסי למים כי את מושלמת כמו שאתת❤
את במחזור וכואבת לך הבטן
ועוד כל מיני דברים כאלה אבל אני אומר שתלכי ותכנסי למים כי את מושלמת כמו שאתת❤
באותו הנושא: