8 תשובות
אני קורא לאנשים אחי מלא
זה פשוט מצחיק
כנראה שכן
פשוט תשאלי אותו זו הדרך הכי טובה לדעת
אחותי כולנו איתך
שואל השאלה:
פסדר לא כזה אכפת לי הוא סתם חתיך שאולי היה לי קצת קראש עליו
אנונימית
כנראה
אחי
אני קורא לבנות ככה בצחוק זה לא קשור