8 תשובות
שמע אחי תהיה מי שאתה ומי שרוצה אותך הרוויחה מי שלא לילה טוב לה
מעלה
לדעתי מעלה אבל אני חושבת שמלא בנות לא מתות על זה
מוריד
מעולה ומעלה
נשבע שמעלה לי אני ככ אוהב ציניות
בעיקר אם היא מצחיקה ושוברת את הקרח
בעיקר אם היא מצחיקה ושוברת את הקרח
שניה אני בודק תאריכים לחתונה
ציניות זה שמי השני , קח את זה או לך , הכי טוב להיות עצמך
באותו הנושא: