8 תשובות
שמע אחי תהיה מי שאתה ומי שרוצה אותך הרוויחה מי שלא לילה טוב לה
לדעתי מעלה אבל אני חושבת שמלא בנות לא מתות על זה
מעולה ומעלה
נשבע שמעלה לי אני ככ אוהב ציניות
בעיקר אם היא מצחיקה ושוברת את הקרח
שניה אני בודק תאריכים לחתונה
ציניות זה שמי השני , קח את זה או לך , הכי טוב להיות עצמך