11 תשובות
כל אחד ומתי שהוא מרגיש בנוח
לא אסון אבל לא חושבת
לדעתי כדאי 16+ ושלי הייתה ב17 וחצי
כן, עם הבן האדם הנכון זה טוב
כן , כל אחד בזמנו , לפני מס' שבועות הייתי בזוגיות שלצערי לא נגמרה טוב . אבל בכל זאת אני מרגיש שכן היה לי שווה לנסות והתנשקנו מס' פעמים ואני יכול להגיד שהיה רק טוב בכל מה שהלך בינינו אפילו שנפרדנו זה היה ממש בצורה מסודרת ונעימה בכללי הנשיקה הראשונה שלך כנראה תהיה קצת מביכה אבל זה בסדר.
כן זה בסדר. אבל לא יותר מזה
לא
i'
כל אחד מתי שהוא מוכן
אנונימית