8 תשובות
!!! .shadow.
סתם יקר.
סתם יקר.
^^ רוב האנשים קונים משם לא?
^^^^
את האמת פחות מומלץ מאיידיגיטל כי המחירים שלהם יותר גבוהים משאר החנויות
(ההבדלים הם לא כאלה גבוהים כי זה כעיקרון אסור כאילו אבל זה נע עד 500 שקלים בהפרש בין החנויות אולי קצת פחות ואיידיגיטל זה יותר יקר משאר החנויות)
את האמת פחות מומלץ מאיידיגיטל כי המחירים שלהם יותר גבוהים משאר החנויות
(ההבדלים הם לא כאלה גבוהים כי זה כעיקרון אסור כאילו אבל זה נע עד 500 שקלים בהפרש בין החנויות אולי קצת פחות ואיידיגיטל זה יותר יקר משאר החנויות)
^^^ לא באילת
?idigital
ksp
חדמש
חדמש
ksp.
באותו הנושא: