2 תשובות
כלום לפעמים יש באג שזה מראה מחובר אבל לא באמת
אם את אומרת שהוא נסיך וזה הוא כנראהיענה לך אין ממה לדאוג יש מצב הוא עסוק
אני חושבת שזה די בסדר, אתם עוד לא מוגדרים כזוג אז זה לא שיש ביניכם מחויבות או משהו, תתני לו זמן לענות ואם הוא לא יענה וימשיך להעלות סטורים אז תנסי לדבר איתו על זה
אנונימית