10 תשובות
כן
כל מקום שכולאים חיות זה התעללות גם גני חיות
שואל השאלה:
למה? לא הייתי בחיים, מתעניינת
למה? לא הייתי בחיים, מתעניינת
אנונימית
לא,
הדולפינים משוחררים בים הפתוח,יכולים לברוח אם בא להם,מקבלים מלא אוכל ואהבה,
לא מכריחים אותי לעשות כלום ולא נותנים לתיירים לגעת בהם
הדולפינים משוחררים בים הפתוח,יכולים לברוח אם בא להם,מקבלים מלא אוכל ואהבה,
לא מכריחים אותי לעשות כלום ולא נותנים לתיירים לגעת בהם
כי כולאים אותם בניגוד לרצונם גם אני לא הייתי לא תומך בכליאת חיות
אם תרצי לראות חיות לכי לספארי האמיתי באפריקה יש שם סיורים ושם לא מתעללים בחיות ולא כולאים אותם
גני חיות זה סבל לחיות לכל החיים והתעללות נוראית
גני חיות זה סבל לחיות לכל החיים והתעללות נוראית
חייבת להגיד שהדולפינים לא כלואים,יש להם גישה 24/7 לים הפתוח והם יכולים לברוח מתי שהם רוצים
לא יודע לגבי זה כמו שאמרתי לא הייתי שם אבל גני חיות זה התעללות ^
אני חושבת שנותנים להם לצאת
באותו הנושא: