5 תשובות
אם את מרגישה שזה משהו שעושה לך מאוד טוב ללב וזה משהו שהוא מתאר אותך, אז כמובן, תזרמי ותעשי את זה, בכל מקרה זה החלטתך
שואל השאלה:
לא לול
סתם נראה לי נחמד לשבת במזגן לראות סרט ולהעיף בני נוער מהאולם
אנונימית
אם זה מעניין אותך תלכי על זה
אם זה משהו שאת מתעניינת בו מספיק לכי על זה
כן הכי סתלבט