5 תשובות
מחריד בעיניי. צריך לבדוק אם זה היה בכוונה או משהו או שזה באמת רק תקלה. מה שכן יהי זכרו ברוך על מי שנפטר
זה עצוב. שמעתי שמישהו נהרג שם אן אני לא טועה.
בין המצרים חרא תקופה
עצוב לי מאוד על זה שבן אדם הלך לבלות וסיים ככה את חייו. לא הגיע לו למות.
עצוב ברמות, צריך לבדוק אם זה מתוכנן או תקלה