4 תשובות
כלום
אולי עסוק
שזה בסדר
ואין שום בושה בלשלוח לו הודעה בעצמך (אם כן היית בעניין)
שואל השאלה:
מה מה עסוק כמעט יממה הוא לא שולח הודעה
שבועיים כותב לי בוקר טוב ומדברים במהלך היום
אין לו עבודה בכלל חח
אנונימית
אם הוא לא שולח הודעה כל היום כנראה לא מעוניין אבל אם חצי יום יכול להיות שהיה עסוק