2 תשובות
הכל קל אבל אי אפשר לדעת מה בחרו השנה
פשוט ככה בתור אחד שבחר ב3 יחל בכוונה זה הדבר הכי טוב שתעשי במהלך 3 שנים את לא תחשבתי אפילו על מתמטיקה מרוב שזה קל ויהיה לך הרבה יותר זמן וחלונות
X8X
שואל השאלה:
ובכיתה י' היה לך גיאומטריה נגיד בשיעורים או במבחנים ?