5 תשובות
בתחילת שנה בחגים זה בסדר
בתחילת שנה בקושי לומדים
כן
כן
תחילת שנה בקושי עושים משהו
תחילת שנה בקושי עושים משהו
כן העומס העיקרי בעיקר בסוף יא
באותו הנושא: