11 תשובות
לכי לישון
זה שעתיים.
רק אם מישהו מעיר אותך בוודאות אז תלכי לישון.

אם לא.. נראלי עדיף שתשארי ערה.
ללכת לישון,
שעתיים שינה זה גם טוב ויותר טוב מכלום.
אני לא הייתי הולך
נע את סתם לא תצליחי להתעורר. לילה לבן ולישון שתחזרי הביתה צהריים או משהו
שואל השאלה:
אתם מבלבלים אותי
תלוי אם יהיה לך מספיק מוטיבציה בשביל לקום, אם אתה לא בטוח שתוכל אז תישאר ער
שואל השאלה:
אני דיי בת אבל נזרום עם זה
שואל השאלה:
תודה לכםםם
סורי

אבל אני סחוטה מכדי לערוך את ההודעה עכשיו