7 תשובות
אחות את כולה ילדה, אתם כולכם ילדים, זה לא משהו שאת צריכה לדאוג לגביו.
שמעי, זה שהם לא מסתכלים עליך זה אולי אומר שהם לא רוצים אהבה כרגע, זה לא דווקא אליך ספציפית. אל תרגישי רע, והם כרגע בשלב שהם פשוט מוזרים, ואל תגידי שאת חושבת שאת תא מספיק טובה בשבילהם, כי את נשמעת מדהימה, זה הם שלא מספיק טובים בשבילך
אני לא מבין למה אתם אומריפ לה שימי עליהם ז*ן אל תתיחסי אליהם כי זה לא נכון ככה אף אחד לא ירצה אותה אם זה כמו שהיא אומרת היא צריכה לעשות משהו עם עצמה או להישאר ככה ולא נראה לי שהיא שמחה ככה
אנונימי
בנים שעולים לכיתה ח זה לא מעניין אותם דבריםשקשורים לנושא הזה. ולא צריך להיות גם מעניין אותך תתמקד/י בעצמך.
זה מאוד עצוב אבל רוב האנשים מסתכלים בעיקר על מראה, באמת שלהתעלם הם סתם סתומים. הם לא שווים את זה
אם להיות הכי כנה זה לא קשור לתינוקות או לבגרות תריך משיכה ראשונית כדי שירצו אותך אין מה לעשות חייב להימשך למי שמולך כדי שזה יעבוד כמו שאת לא תרצי לצאת אם מישהו מכוער בעינייך
אנונימי
לדעתי האישיות יותר חשובה מהמראה החיצוני.
את יפה כמו שאת :)
אל תשני את עצמך רק כי לאחרים זה לא מוצא חם בעינהם.
את יפה כמו שאת :)
אל תשני את עצמך רק כי לאחרים זה לא מוצא חם בעינהם.
באותו הנושא: