5 תשובות
את יפה כמו שאת, תנסעי איתן בכל זאת ותהני
יופי הוא דבר סובייקטיבי. :)
לכי עכשיו עכשיו למראה ותגיד לעצמך שאת הכי יפה בעולם ואת דוגמנית כי זה מה שאת באמת❤
אל תבטלי את הטיול רק בגלל שאת חסרת ביטחון אני בטוחה שאת מהממת וסתח שתדעי שבדרך כלל בנים מפחדים לפנות לבנות יפות כי הם חושבים שאין להם סיכוי ואת וחבל שתפספסי את הטיול רק בגלל זה אל תחשבי על זה יותר מידי פשוט תחיי את החיים שלך זה הרבה יותר חשוב מלחשוב מה אנשים אחרים חושבים אני בטוחה את פשוט מהממת! ואני מקווה שתצאי לטיול ותהנה בו(:
אנונימי
שואל השאלה:
תודה❤