61 תשובות
הוא כנראה נדרס, תני לו זמן
יהיה בסדר
יכול להיות שהוא עןבר משנו או בתקופה עמוסה
דברי איתו על זה אולי הוא לא יודע כמה זה חשוב לך
דברי איתו על זה אולי הוא לא יודע כמה זה חשוב לך
שואל השאלה:
אם בשלושה ימים אין לו זמן לשלוח הודעה אחת לא אכפת לי.
אם בשלושה ימים אין לו זמן לשלוח הודעה אחת לא אכפת לי.
אנונימית
תמשיכי כמה שזה כואב ...
יחסים כאלה הורסים מצב רוח וערך עצמי ...
יחסים כאלה הורסים מצב רוח וערך עצמי ...
תגידי לו שזה מפריע לך
תאמיני לי יש מערכות שתמיד יש צד שדוחף ויוזם וצד שזורם אני לא יודע מה המצב לכן לא הייתי ממליץ לעשות כלום אבל אם זה שלוש ימים אולי באמת לא אכפת לו וזה מערכת יחסים רעילה אני מכיר את זה אבל קשה לנתק ואולי את מגזימה אולי אני מגזים ימים יגידו
תכתבי "צריך לדבר עכשיו".
הוא יענה כנראה מיד ותראי לאן הרוח נושבת
(אולי לצערי לא משהו, מניסיון)
הוא יענה כנראה מיד ותראי לאן הרוח נושבת
(אולי לצערי לא משהו, מניסיון)
תקשיבי לא בקטע של להצדיק או משהו, ואני באמת לא יודעת איך זה אצלכם, אבל כן יש סיכוי שזה לא בנוגע אליך. יכול להיות שהוא כן רוצה לדבר פשוט עובר משהו. אומרת מניסיון אישי. אם מרגיש לך שאת חשובה לא בלי שום קשר למה שקורה, פשוט בכללי מבחינת איך שאתם, או אפילו לא, אם רק מרגיש לך שלך אכפת מהקשר שלכם וממה שיכול להיות, מאיך שהייתם פעם או שהוא היה כשהתחברת אליו, אז אל תיסוגי לאחור עכשיו. לא בקטע של האשמה, אני כל כך אבין אם תעשי את זה. כל כך. אבל אם המצב הזה זה מצב של הוא לא מתקשר איתך כי באמת קשה לו נפשית עם החיים או עם משהו, שהוא באמת מתמודד עם דברים, עם כמה שזה אולי נשמע לא צודק, תהיי שם בשבילו. הוא צריך את זה. הוא לא לא עונה לך בכוונה, הוא לא עושה שום דבר כזה בכוונה. הוא פשוט בקושי ענק. תנסי לשאול אותו אולי אם הכל בסדר איתו, להגיד לו שהוא יכול לדבר איתך על הכל ואת בחיים לא תשפטי או תשני את דעתך עליו, את רק פשוט באמת ובתמים שם בשבילו. יכול להיות שהוא לא ייפתח ישר, יכול להיות שבאמת יקח מלא זמן, וזה גם בסדר. אולי רק תשאלי אותו אם יש סיבה שהוא לא עונה לך, אם משהו לא בסדר, אפילו בלי לשאול מה זה הדבר שלא בסדר. אולי לזה הוא יצליח לתת לך מענה ותדעי לפחות שקורה איתו משהו וזה הסיבה לכל זה. אבל באמת שזה יכול להיות מהסיבה הזאת. באמת אומרת, מניסיון. לצערי אני הייתי בצד הזה שלא עונה, כי לי אישית היה כל כך קשה להיות לא מנותקת מהחיים ומאנשים מרוב שהיה לי רע בנפש. אולי הוא במצב שונה, אבל לדעתי חשוב שתבדקי שהכל טוב איתו. אם כן, אז לא יודעת מה הקטע שלו וזה באמת כל כך מגעיל מצידו ואת כבר משם תעשי מה שמרגיש לך לנכון.
אבל אם הוא עובר קושי.. הוא רק רוצה שמישהו יראה אותו ויגיד לו שהוא שם, זה כל מה שהוא צריך, זה וזמן (להתגבר על מה שהוא עובר וכו').
בכל מצב, את לא אשמה בכלום, ואת מהממת ובאמת מקווה שהכל יהיה בסדר ביניכם בסוף, תעשי כמובן גם את מה שמרגיש לך לנכון, אלו העצות שלי אליך, מקווה שעזרתי❤
אבל אם הוא עובר קושי.. הוא רק רוצה שמישהו יראה אותו ויגיד לו שהוא שם, זה כל מה שהוא צריך, זה וזמן (להתגבר על מה שהוא עובר וכו').
בכל מצב, את לא אשמה בכלום, ואת מהממת ובאמת מקווה שהכל יהיה בסדר ביניכם בסוף, תעשי כמובן גם את מה שמרגיש לך לנכון, אלו העצות שלי אליך, מקווה שעזרתי❤
אנונימית
אולי הוא בקטע שלך והוא מנסה להכחיש את זה אז הוא נמנע ממך
או זה כיף
תמצאי מישהו אחר בובי
תמצאי מישהו אחר בובי
אני ממש מבינה אותך גם לי זה קרה וזה באמת הדבר הכי מעצבן בעולם אם הוא עדיין לא שלח לך הודעה אז לפי דעתי תפסיקי לחקות לה הוא לא שווה את זה ואני אני אומרת לך את זה מניסיון עד שהוא ישלח הודעה יקח נצח תתחילי לדבר אם אנשים אחרים ותאמיני לי שבאיזשהו שלב את כבר תמצאי את מי ששוב את הזמן אבל אני יכולה להגיד לך שדבר אחד ברור לי וזה שזה לא הוא
לא אכפת לו ממך? אבל למה לחשוב שלילי בטח נדרס או משהו
אנונימית
אם את יזמת כל שיחה ועכשיו הוא לא יוזם כנראה שהוא לא בעיניין. לא צריך להמציא תירוצים: אולי הוא בתאונה, אולי עובר משהו. לא לא. פשוט לא בעיניין
אנונימי
אשמתי שנדרסתי?
אנונימי
פשוט לשחרר ממנו כי הוא לא מי שמגיע לך
שואל השאלה:
^^^^^^^^ אבל זה לא הוגן, אני תמיד שם בשבילו, אני תמיד שואלת אם משהו קרה ואני יודעת שעוברת עליו תקופה לא משהו אבל זו לא סיבה להוציא את העצבים שלו עליי
אני רואה שהוא מחובר לווטסאפ ואני מניחה שהוא מדבר עם אנשים, פשוט לא איתי.
אני תוהה כמה זמן יקח לו להיזכר בקיומי
ועוד אחרי שהוא בלבל לי את השכל על כמה שאני חשובה לו
אם מישהו חשוב לך אתה לא מתעלם ממנו שלושה ימים
בחיים לא הייתי עושה לו את אותו הדבר
^^^^^^^^ אבל זה לא הוגן, אני תמיד שם בשבילו, אני תמיד שואלת אם משהו קרה ואני יודעת שעוברת עליו תקופה לא משהו אבל זו לא סיבה להוציא את העצבים שלו עליי
אני רואה שהוא מחובר לווטסאפ ואני מניחה שהוא מדבר עם אנשים, פשוט לא איתי.
אני תוהה כמה זמן יקח לו להיזכר בקיומי
ועוד אחרי שהוא בלבל לי את השכל על כמה שאני חשובה לו
אם מישהו חשוב לך אתה לא מתעלם ממנו שלושה ימים
בחיים לא הייתי עושה לו את אותו הדבר
אנונימית
תבדקי שהוא חי דבר ראשון דבר שני לכי לחבר שךו
שואל השאלה:
אין לנו חברים משותפים והוא חי, הוא התחבר לווטסאפ
פשוט לא עליתי לו במחשבות אפילו פעם אחת מתברר
אין לנו חברים משותפים והוא חי, הוא התחבר לווטסאפ
פשוט לא עליתי לו במחשבות אפילו פעם אחת מתברר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יודע להתחיל שיחות יפה מאוד. אין לו חוסר בטחון
הוא פשוט לא רוצה לדבר איתי, אין עוד סיבה אחרת לא לשלוח הודעה
הוא יודע להתחיל שיחות יפה מאוד. אין לו חוסר בטחון
הוא פשוט לא רוצה לדבר איתי, אין עוד סיבה אחרת לא לשלוח הודעה
אנונימית
היי תקשיבי את סתם אוכלת תסביכים
כל הבנים ככה אנחנו יכולים להיות בקשר ממש טוב עם מישהו אבל לא לדבר איתו הרבה זמן.
אני חושב שהוא לא פותח שיחה כי אין לו על מה, תחשבי מה הוא ירשום מה קורה ואז מה?
הוא לא סתם אמר שאת חשובה לו ואני בטוח בזה
כל הבנים ככה אנחנו יכולים להיות בקשר ממש טוב עם מישהו אבל לא לדבר איתו הרבה זמן.
אני חושב שהוא לא פותח שיחה כי אין לו על מה, תחשבי מה הוא ירשום מה קורה ואז מה?
הוא לא סתם אמר שאת חשובה לו ואני בטוח בזה
בנוסף, אמרת שאת מתחילה את השיחות אז יכול להיות שהוא התרגל והוא פשוט לא מתחיל כי הוא מרגיש שאת זאת שמתחילה
בואי אני אגיד לך משהו..
אם הוא לא מתאמץ בשבילך, הוא לא ראוי לך.
(לא שלשלוח הודעה זה מאמץ..)
אם הוא לא מתאמץ בשבילך, הוא לא ראוי לך.
(לא שלשלוח הודעה זה מאמץ..)
וואי באמת נמאס לי מהשאלות האלה
מתי תבינו שהוא לא חייב לכן כלום.
רוצות שהוא יתחיל שיחות? דברו איתו יותר
מה, תבקשו ממנו להתחיל יותר שיחות? אפשר
אבל אתן לא יכולות לשלוט עליו
מתי תבינו שהוא לא חייב לכן כלום.
רוצות שהוא יתחיל שיחות? דברו איתו יותר
מה, תבקשו ממנו להתחיל יותר שיחות? אפשר
אבל אתן לא יכולות לשלוט עליו
אנונימית
שואל השאלה:
^כשבן אדם טוען שאני חשובה לו מן הראוי שיתנהג ככה
אני יודעת בוודאות שהוא ישלח הודעה מתישהו, מעניין אותי פשוט מתי הוא יזכר בקיומי
^כשבן אדם טוען שאני חשובה לו מן הראוי שיתנהג ככה
אני יודעת בוודאות שהוא ישלח הודעה מתישהו, מעניין אותי פשוט מתי הוא יזכר בקיומי
אנונימית
אבל מבחינת בנים לא משנה כמה את חשובה זה לא אומר לדבר כל יום כל היום.
הוא ישלח הודעה כי בכל זאת הוא רוצה לדבר איתך.
אני ממש רואה את עצמי בדיוק כמוהו
הוא ישלח הודעה כי בכל זאת הוא רוצה לדבר איתך.
אני ממש רואה את עצמי בדיוק כמוהו
כמה זמן אתם בקשר?
מה היחסים בניכם? מי הוא בשבילך? כבן אדם וגם פיזית כאילו חבר ידיד איפה אתם מתראים
איך הכרתם?
ככה אבין את מצבך טוב יותר ואוכל לעזור לך
בעיקרון דברי איתו על זה
מה היחסים בניכם? מי הוא בשבילך? כבן אדם וגם פיזית כאילו חבר ידיד איפה אתם מתראים
איך הכרתם?
ככה אבין את מצבך טוב יותר ואוכל לעזור לך
בעיקרון דברי איתו על זה
הכל בסדר יפה יכול להיות שהוא עסוק ככה גם אני וחבר שלי אנחנו מדברים ממש קצת כי רוב היום הוא עסוק ואני מבינה אותו הוא מגשים את החלום שלו אז אני זו ששולחת הודעות אני דיי בטוחה שאם את חשובה לו הוא יודע שאת שם אולי הוא פשוט מחכה לזמן הנכון כדי שלא יהיו לו הסחות דעת שהוא איתך
ואם זה ממש מפריע לך תדברי איתו על זה אני בטוח שהוא יבין אותך וישתדל לשלוח הודעות
צודקת לגמרי גם אני מדברת עם מישהו וכל הזמן אני מתחילה שיחה והיום אחד לא שלחתי כלום וכמובן שגם הוא לא שלח ויום אחרי זה פשוט דיברתי איתו רשמתי לו ''מה נשמע? אם אני לא רושמת אז לא מדברים?" ואז הוא אמר היה לי יום עמוס וזה אבל זה חרטא אבל הוא כן שולח מידי פעם הוא ראשון
שואל השאלה:
^דיברתי איתו כבר, הרבה.
הוא טוען שהוא עמוס ולחוץ ותקופה קשה ואין לו זמן לכלום והתירוצים הרגילים
להגנתו אני יודעת שיש לו תקופה לא משהו ושהוא כן חי בלוז מסויים אבל הוא בווטסאפ ומדבר עם אנשים ובטח לא יושב כל היום ללמוד. אם היה לו חשוב הוא היה מספיק לפחות הודעה אחת ביום.
ולא אני לא מצפה שהוא ידבר איתי כל הזמן אבל פ*קינג שלושה ימים בלי שום סימן חיים ממנו.
^דיברתי איתו כבר, הרבה.
הוא טוען שהוא עמוס ולחוץ ותקופה קשה ואין לו זמן לכלום והתירוצים הרגילים
להגנתו אני יודעת שיש לו תקופה לא משהו ושהוא כן חי בלוז מסויים אבל הוא בווטסאפ ומדבר עם אנשים ובטח לא יושב כל היום ללמוד. אם היה לו חשוב הוא היה מספיק לפחות הודעה אחת ביום.
ולא אני לא מצפה שהוא ידבר איתי כל הזמן אבל פ*קינג שלושה ימים בלי שום סימן חיים ממנו.
אנונימית
גם לי עם מישהו אחר מפעם אני כמו סתומה רדפתי אחריו ולו לא היה אכפת . תמצאי מישהו אחר כי זה לא יעבוד ככה הוא סתם מנייאק ואת סתם נפגעת .
אז אל תצפי ממנו ליותר, הוא מעוניין בקשר כזה שלא מדברים הרבה אז לא תדברו הרבה וזה סבבה
שחררי
let it go
אם הוא רוצה אותך הוא יראה לך את זה
אני גם ככה אוף
אנונימית
וואי אני מרגישה כאלו אני כתבתי את זה נשבעת .
אני מחכה ומחכה והוא לא כותב כלום הבן אלף והיום העלתי סטורי והוא הגיב לי על הסטורי וכזה התחלנו שיחה בקטנה ,אבל וואלה זה מעצבן ..
ונראלי הוא מחכה שאני אשלח הודעה וההפך אצלי וזה מחרפן):
אני מחכה ומחכה והוא לא כותב כלום הבן אלף והיום העלתי סטורי והוא הגיב לי על הסטורי וכזה התחלנו שיחה בקטנה ,אבל וואלה זה מעצבן ..
ונראלי הוא מחכה שאני אשלח הודעה וההפך אצלי וזה מחרפן):
בבקשה אל תחכי.
הייתי בקשר כלכך קרוב עם מישהו עד שיום אחד פשוט הפסקנו לדבר, אני כל יום חיכיתי להודעה, ניסיתי גם לשלוח, וכלום.
רק אחרי חודשיים הבנתי שנגמר. הבנתי שהבן אדם הזה יצא מהחיים שלי ושכל הזמן שחיכיתי לו היה לחינם.
זה כואב, אבל רוב הכאב הלך על זה שחיכיתי לו והוא לא בא.
אכלתי סרטים עם עצמי בגלל זה, רק עכשיו אני מבינה שזה לא שווה את זה.
אף אחד לא שווה את זה.
אולי הסיטואציות שלנו שונות ואני מקווה בשבילך שזה לא יגמר ככה אבל העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך זה פשוט להמשיך בחייך.
את עוד תכירי הרבה אנשים, והרבה מהם יעלמו, ככה זה בחיים.
אני גם עכשיו בסיטואציה הזאת, הכנסתי את עצמי ללופ של להכיר אנשים, להנות איתם, ואז לבכות עליהם שהם הלכו.
וזה לא נכון, אבל אני לא יכולה להגיד לך לשים ז*ן על כל מי שאת מכירה בהנחה שגם הוא יילך אז מה זה שווה בכלל? כי גם זה לא נכון.
כל מי שיוצא מחייך משמע לא היה צריך להיות שם מלכתחילה.
הגיוני שתתבאסי, הגיוני שתרגישי בודדה והגיוני שלא תרגישי כלום, העיקר שתצאי מזה ותמשיכי להכיר אנשים ולהנות איתם, אני אשקר אם אגיד שלא תיפגעי אבל רק ככה את תוכלי לדעת מי באמת צריך להיות שם ומי לא.
אני חושבת שלקחתי את השאלה הזו למקום אחר ויותר אישי שלי, אבל אני מקווה שזה איכשהו עזר גם לך וגם לעוד אנשים שכנראה חווים את זה
הייתי בקשר כלכך קרוב עם מישהו עד שיום אחד פשוט הפסקנו לדבר, אני כל יום חיכיתי להודעה, ניסיתי גם לשלוח, וכלום.
רק אחרי חודשיים הבנתי שנגמר. הבנתי שהבן אדם הזה יצא מהחיים שלי ושכל הזמן שחיכיתי לו היה לחינם.
זה כואב, אבל רוב הכאב הלך על זה שחיכיתי לו והוא לא בא.
אכלתי סרטים עם עצמי בגלל זה, רק עכשיו אני מבינה שזה לא שווה את זה.
אף אחד לא שווה את זה.
אולי הסיטואציות שלנו שונות ואני מקווה בשבילך שזה לא יגמר ככה אבל העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך זה פשוט להמשיך בחייך.
את עוד תכירי הרבה אנשים, והרבה מהם יעלמו, ככה זה בחיים.
אני גם עכשיו בסיטואציה הזאת, הכנסתי את עצמי ללופ של להכיר אנשים, להנות איתם, ואז לבכות עליהם שהם הלכו.
וזה לא נכון, אבל אני לא יכולה להגיד לך לשים ז*ן על כל מי שאת מכירה בהנחה שגם הוא יילך אז מה זה שווה בכלל? כי גם זה לא נכון.
כל מי שיוצא מחייך משמע לא היה צריך להיות שם מלכתחילה.
הגיוני שתתבאסי, הגיוני שתרגישי בודדה והגיוני שלא תרגישי כלום, העיקר שתצאי מזה ותמשיכי להכיר אנשים ולהנות איתם, אני אשקר אם אגיד שלא תיפגעי אבל רק ככה את תוכלי לדעת מי באמת צריך להיות שם ומי לא.
אני חושבת שלקחתי את השאלה הזו למקום אחר ויותר אישי שלי, אבל אני מקווה שזה איכשהו עזר גם לך וגם לעוד אנשים שכנראה חווים את זה
שואל השאלה:
הוא לא יכול להיעלם לי יש מלא דברים שלו אצלי בבית
והוא מתישהו יצור קשר בוודאות זה פשוט מעצבן שאני לא חשובה לו
הוא לא יכול להיעלם לי יש מלא דברים שלו אצלי בבית
והוא מתישהו יצור קשר בוודאות זה פשוט מעצבן שאני לא חשובה לו
אנונימית
כנראה שהוא יחזור ויצור קשר, אבל אל תעבירי ימים בלחשוב עליו
תמשיכי בחייך, אולי הוא יפתיע אותך עם הודעה ואולי לא.
אם לא (אני מקווה שהוא כן אבל *אם*), אז לפחות לא תכעסי על עצמך שחיכית למשהו שלא היה שווה את זה.
תמשיכי בחייך, אולי הוא יפתיע אותך עם הודעה ואולי לא.
אם לא (אני מקווה שהוא כן אבל *אם*), אז לפחות לא תכעסי על עצמך שחיכית למשהו שלא היה שווה את זה.
זה בסדר גם אני איתך באותה סירה הבן זוג שלי וכנראה לשעבר חסם אותי בווצאפ
יואו זהבול מה שקורה לי אחות. פשוט לשחרר הפתרון הכי טוב
אני בדיוק רק יותר גרוע..
שמתי לב שכשאני מדברת עם חברה שלי אני מתחילה את השיחה. אז הפסקתי לשלוח לה הודעות לזמן מה בשביל לראות אם היא תשים לב ותתחיל את השיחה היא ,ואז הבנתי שאם אני לא אתחיל שיחה אני לא קיימת אצלה בראש. לקח לה חודש וחצי עד שהיא התחילה שיחה. חודש וחצי!!
שמתי לב שכשאני מדברת עם חברה שלי אני מתחילה את השיחה. אז הפסקתי לשלוח לה הודעות לזמן מה בשביל לראות אם היא תשים לב ותתחיל את השיחה היא ,ואז הבנתי שאם אני לא אתחיל שיחה אני לא קיימת אצלה בראש. לקח לה חודש וחצי עד שהיא התחילה שיחה. חודש וחצי!!
אנונימית
אולי היה משהו
גפ אצלי זב היה ככה
בסוף מה שעזר היה לדבר
לא שלחתי לו הודעה כמעט שבוע
וגם חסמתי אותו בחלק מהזמן הזה והוא פשוט לא שם לב
בסוף מה שעזר היה לדבר
לא שלחתי לו הודעה כמעט שבוע
וגם חסמתי אותו בחלק מהזמן הזה והוא פשוט לא שם לב
באותו מצב רק שזה מעל שבוע..
תעשי לי טובה אל תשלחי הודעה שהוא יחפש אותך זהו אני הבנתי את זה רק עכשיו אנחנו שוות הרבה יותר
שואל השאלה:
אני מנסה לא לשלוח. זה ממש הזוי
הייתי בטוחה שהוא יכתוב עד עכשיו, מתברר שאני לא חשובה לו כמו שהוא גרם לי להרגיש
אני מנסה לא לשלוח. זה ממש הזוי
הייתי בטוחה שהוא יכתוב עד עכשיו, מתברר שאני לא חשובה לו כמו שהוא גרם לי להרגיש
אנונימית
אמאלה כן אחותי
גם אם הוא מצידי מחשיב אותי כידידה שלא היה כותב לי את כל הדברים האלה ונותן לי להרגיש מיוחדת ולהרגיש כמו אהבת חייו וכל זה
העיקר אני אוהב אותך והכל אבל איפה איפה זה?
גם אם הוא מצידי מחשיב אותי כידידה שלא היה כותב לי את כל הדברים האלה ונותן לי להרגיש מיוחדת ולהרגיש כמו אהבת חייו וכל זה
העיקר אני אוהב אותך והכל אבל איפה איפה זה?
דבר ראשון את יכולה לשלוח הודעה גם זה לא חובה שהוא ישלח וגם יכול להיות שמשהו קרה והוא עובר משהו
תקשיבי אני כל כך מבין אותך זה בטח ממש לא נעים אבל את צריכה להבין שיש גם כאלה שאין להם ביטחון להתחיל שיחה ככה גם אני הייתי פעם
עזבי אגו, תתקשרי אליו ותגידי לו ישירות שהוא צריך להראות עניין בשביל שתישארי
לכי לחבר שלו אחות
בתור אחד שנמצא גם בשלב הזה של הדיבורים עם משהי ולא שלחתי לה גם הודעה שלושה ימים כמעט חחח אני אבל בהתחלה איתה עוד וכן אפילו שהיא התחילה שיחות וזה עדיין איןלי את הוודאות הזאת שהיא בקטע לאיודע זה למה אנלא שולח למרות שתכננתי היום ולהגיב על סטורי אבל לא יצא. קיצר זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך זה אומא שזה יכול להיות הרבה דברים
אנונימי
שואל השאלה:
שומע אנחנו מכירים שנה וחצי זה לא לעניין
ולך לשלוח לזו שאתה מדבר איתה הודעה, אל תייבש אותה
שומע אנחנו מכירים שנה וחצי זה לא לעניין
ולך לשלוח לזו שאתה מדבר איתה הודעה, אל תייבש אותה
אנונימית
טוב זה שונה הקטע שלכם..גם אצלי אני מכיר אותה בעקרון 6 שנים אבל אף פעם לא דיברנו עד שהיא התחילה שיחות איתי וזה. עדיין אבל אולי היא לא בקטע? היא בכללי נחמדה לכולם מאיפה לי שאצלי זה יותר. זה ארוך יש סימנים ודברים אחרים שיש מצב שהיא בקטע או הייתה אני די צריך עזרה עם זה חחח
אנונימי
תלוי על איזה אנשים את נופלת, מי שמעוניין בך יהיה ברור ורציני ולא השחק משחקים.
יש הרבה סיבות למה הוא מתנהג עלייך בצורה כזאת. או שהוא הכיר מישהי אחרת, או שירד לו ממך.
הוא לא ברור מתקרב מתרחק לא רציני תשחחרי, תעברי הלאה. יש עוד המון בחורים לא צריך להיתקע על אחד בהצלחה.
יש הרבה סיבות למה הוא מתנהג עלייך בצורה כזאת. או שהוא הכיר מישהי אחרת, או שירד לו ממך.
הוא לא ברור מתקרב מתרחק לא רציני תשחחרי, תעברי הלאה. יש עוד המון בחורים לא צריך להיתקע על אחד בהצלחה.
כופה שלוש ימים מה יש לך
18 למאי בכל זאתתמשיכי הלאה
אנונימי
אני גם באותו מצב שלך
היא התחילה לענות לי אחרי 24 שעות בזמן שאני עונה לה תוך שנייה
והפעם האחרונה שדיברנו היה ב18 למאי ואני לא יודעת אם לשלוח לה הודעה ולשאול אותה עם הכל טוב או שלא
היא התחילה לענות לי אחרי 24 שעות בזמן שאני עונה לה תוך שנייה
והפעם האחרונה שדיברנו היה ב18 למאי ואני לא יודעת אם לשלוח לה הודעה ולשאול אותה עם הכל טוב או שלא