4 תשובות
לא
אני לא הבן אדם המתאים לזה, קשה לי להשתלט ולהיות דומיננטית מול קבוצה של אנשים
מסביר למה הציון שלי בפיקוד הוא 2 :/
אני לא הבן אדם המתאים לזה, קשה לי להשתלט ולהיות דומיננטית מול קבוצה של אנשים
מסביר למה הציון שלי בפיקוד הוא 2 :/
לא תאמת שגם הציעו לי שבוע שעבר לצאת לפיקוד :) וסירבתי
כן, אני גם מכוונת לזה בעתיד
זה תפקיד קשה, אבל בונה ומעצים
זה תפקיד קשה, אבל בונה ומעצים
לא
יותר מדי לחץ
פלוס אני לא טובה בלהיות כריזמטית
יותר מדי לחץ
פלוס אני לא טובה בלהיות כריזמטית
באותו הנושא: