2 תשובות
בכספומט של הבנק שלך
הולך לכספומט שמשוייך לבנק שלך, מכניס כרטיס ובוחר בהפקדה.
שים לב, ברוב הכספומטים אפשר להפקיד רק שטרות בסכומים של 50 ומעלה ולא 20 ולא מטבעות.
לפעמים מדובר בהרשאה אם אתה לא רואה את האופציה אז אפשר להתקשר לבנק כשהוא פתוח ולברר לגבי זה.