6 תשובות
זה לא קשור אלייך .
הם רגילים לנוער שמזלזל בעבודה .
הם רגילים לנוער שמזלזל בעבודה .
היי לא לבכות,
יש אנשים רעים בעולם.
אין הרבה מקומות שמחפשים ילדים בגיל הזה, ממליצה לכיוון הבייביסיטר :)
יש אנשים רעים בעולם.
אין הרבה מקומות שמחפשים ילדים בגיל הזה, ממליצה לכיוון הבייביסיטר :)
נשמע אדם מזעזע
אבל כנראה הוא לא ידע שזה בגלל אמא שלך
תתקשרי שוב לכל מיני מקומות ותסבירי מראש שאת בת 14 אבל את רוצב למצוא עבודה כדי לעזור בבית וכנראה שיהיו יותר מקומות שירצו להעסיק אותך
יש דווקא גני ילדים וכאלה שמחפשים יותר ילדים בגיל הזה
אבל כנראה הוא לא ידע שזה בגלל אמא שלך
תתקשרי שוב לכל מיני מקומות ותסבירי מראש שאת בת 14 אבל את רוצב למצוא עבודה כדי לעזור בבית וכנראה שיהיו יותר מקומות שירצו להעסיק אותך
יש דווקא גני ילדים וכאלה שמחפשים יותר ילדים בגיל הזה
לא נורא הכל טוב , בעיה שלו
מסכנה.. לא נעים .
כול הכבוד לך
כול הכבוד לך
מבינה אותך..
לאנשים קשה להבין שגם נערים יכולים להיות רציניים לגבי דברים כאלה ואחראיים
זה קרה לי כמה פעמים
ולא רק זה גם קרה לי שהלכתי לשלם איפה שהוא ופשוט אמרו לי שאני צריכה להביא את אמא שלי כדי לשלם וזה ליטרלי היה מכולת
אבל אל תוותרי על כלום בגלל בן אדם אחד וגם לא בגלל שמונה, אני עבדתי בגן פרטי באיזור שלי בגיל 9 עד 12
אני בטוחה שתצליחי למצוא משהו, מאמינה בך!
לאנשים קשה להבין שגם נערים יכולים להיות רציניים לגבי דברים כאלה ואחראיים
זה קרה לי כמה פעמים
ולא רק זה גם קרה לי שהלכתי לשלם איפה שהוא ופשוט אמרו לי שאני צריכה להביא את אמא שלי כדי לשלם וזה ליטרלי היה מכולת
אבל אל תוותרי על כלום בגלל בן אדם אחד וגם לא בגלל שמונה, אני עבדתי בגן פרטי באיזור שלי בגיל 9 עד 12
אני בטוחה שתצליחי למצוא משהו, מאמינה בך!
באותו הנושא: