10 תשובות
נראלי ש
זה אמור להריח ככה
זה אמור להריח ככה
כי זה הקטע בזיעה
כי זה פסולת
כי ככה זה זעה
כי זיעה היא מסריחה
לא שמת מספיק דאודורנט, או שהוא לא טוב מספיק.
זיעה תמיד מסריחה,כשהשביל זה שמים דאורדורנט
זיעה זה נוזלים שיוצאים מהגוף בכדי לקרר אותו ובמגע עם עור לא נקי או מכוסה נוצר ריח.. אז הפיתרון הוא להתקלח ו/או לשים דורדוראנט
שואל השאלה:
פעם לא היה לזה ריח
פעם לא היה לזה ריח
אנונימי
בוקר טוב
באותו הנושא: