4 תשובות
אם לא הבנתי אותך נכון,אז אפשר לשלם באפליקציה לתשלום עם אשראי,ברב קו ובכרטיס נייר.
המשך יום נעים(:
המשך יום נעים(:
רב קו כן
עם רב קו כן, לא יודע לגבי האפליקציה
אפשר לקנות כרטיס נייר בתחנות הרכבת. בקופות ובמכונות האוטומטיות.
באותו הנושא: