6 תשובות
נשמע בסדר
לארוחה בחוץ זה נראה לי בסדר
^ זה ארוחה בחוץ, והיא לא שאלה אם זה בריא אלא אם זה כמות שהגיונית לאכול בארוחה בחוץ.
במסעדות האוכל עם המון קלוריות ובהחלט אפשר להגיע למספר כזה
אנונימית
לא, ממוצע.
אם זה הכל כולל הכל לדעתי זה סביר לגמרי
יחסית לאוכל בחוץ זה לא הרבה, אף אחד לא שאל אותך אם לדעתך זה לגיטימי או לא להכניס כמות כזאת דל קלוריות או אם זה בריא או לא