11 תשובות
חנוני אבל בקטנה זה נחמד
זה לא חנוני .
זה התנדבות ותרומה
זה לא חנוני
לא חנוני וגם נשמע סבבה לגמרי
תשמע
זה שווה רצח
לדעתי לפחות

אני אישית מתה על ספרים אז יאפ
ומה זה בכלל אומר להיות חנוני?
אני גם עושה את זה
למה אנשים מקשרים בין השכלה ואנשים מלומדים לחנוניות? אם ככה, חנון אמור להיות מחמאה ולא עלבון.
הגענו למצב שאנשים מסתכלים בעין רעה על למידה?
למי אכפת תעשי מה שאת רוצה
מאוד
דווקא שווה מה רע? :)
זה ממש לא חנוני
זה מעולה
את אוהבת לעשות את זה?
את אוהבת ספרים?
אז למה לא את באה לשם בהתנדבות ובכיף זאת אומרת שאת נהנית וזה ממש לא חנוני! כל הכבוד לך!