31 תשובות
קאזם..
אופק
אופק
אופק וטליה
ריוואה
עומדת על שלה ואומרת תאמת בפנים גם אם זה צריך להיות מול החברה הכי טובה שלה
היא נאמנה לחברים שלה והיא לרוב נמנעת מכל מצב שהיא יכולה לצאת לא בסדר או אגואיסטית
אופק טליה ושחף
וגם אילנה וריוואה מתוקות
ריוואה וקאזם
טליה
כי היא מושלמת
קאזם
כי הוא הכי חמוד והכי אמיתי שיש
דינה
היא הכל מהכל
האמת שאני לא אוהבת במיוחד אף אחד אבל החמישייה שלי:
1. ריוואה
2. קאזם
3. טליה
4. דניאל
5. מרינה
אנונימית
קאזם טליה וריוואה
מה הבעיה בבר?
אופק למרות שאני לא רואה האח הגדול אני פשוט מכירה אותו
טליה שכולה תכלת כמובן
אנונימית
מרינה
שחף
שרין
דניאל
אנונימית
מרינה הכי חמודה שיש
יש גם את טליה
שחף
דניאל גם חמודים
שואל השאלה:
ונכון תסכימו איתי שדיאן פשוט ב ל ת י .
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא מעיפים אותה כבר
אנונימית
טליה
קאזם
ריוואה
שחף
אופק
וואי דיאן באמת בלתיי
איזה כיףף שאני לא רואה את החרא הזה
^^^^כי היא עושה אקשן היא רבה עם כולם.. לא משנה כמה לא תצביעו לה ותשנאו אותה ההפקה עדיין תשאיר אותה ולכו תדעו אם היא תגיע לגמר
אופק, דניאל ונתנאל
אין לי יותר מדי מה להסביר חוץ מזה ששלושתם עברו חיים לא קלים והם לא מנסים להתייפייף
אה וגם שחף כי הוא חמוד
דניאל
שואל השאלה:
^^ אם היא תגיע לגמר חס וחלילה זה פשוט יהיה זוועה
אנונימית