3 תשובות
אף פעם לא שמעתי על זה, ממי שאני מכירה אפשר תמיד גם לבן אבל אולי זה אחרת בחיל הרפואה מסיבה לא ברורה
אני שמה ירוק מתחת למדי ב ולבן מתחת למדי א
יש בסיסים שככה זה חובה אצלם
לא נכון הסכימו לנו גם וגם