7 תשובות
ממש לא
לא חודבת
לא,
לוקח 5-7 ימים. אם אחרי 2-3 שעות יצאת פתאום שלילי ובגלל זה אתה שואל, כנראה טעות בבדיקה לפעמים זה יוצא שלילי גם כשאתה חיובי..
תרגיש טוב!
הלוואי אבל לא
שואל השאלה:
^^^אתמול בבוקר הייתי חיובית ובערב יצא שלילי ואז עשיתי עוד שלוש בדיקות יצא שלילי היום בבוקר בבדיקה מוסדית יצא שלילי אז בטח זה פשוט עובר בהדרגה ואתמול היה בשלבי סיום או משהו