59 תשובות
כי אנחנו שונים ויש עלינו סטריאוטיפ, זה כמו שיש שנאה כלפי דתות/אתניות אחרות
כי הם מחפשים בכל מקום קומבינות ואיך לדפוק את המערכת.
אם היית בעלים של בית מלון וכל אורח אוסטלי היה דופק לך ברזים ומגבות גם אתה לא היית מת על אוסטרלים למרות שיש מצב שהם עם מקסים.
אם היית בעלים של בית מלון וכל אורח אוסטלי היה דופק לך ברזים ומגבות גם אתה לא היית מת על אוסטרלים למרות שיש מצב שהם עם מקסים.
הכל מקנאה, וקנאה עושה קמטים אז ילך להם כל הכסף על בוטוקס (:
מקנאים שאנחו קיבלנו את התורה והם לא.
אנונימית
יש 2 סיבות עיקריות
מאותה הסיבה שיש שנאה לסלבס יפים מוכשרים ועשירים, מאותה הסיבה שיש שנאה לפוליטיקאים מוצלחים, מאותה הסיבה שיש שנאה לאנשים חכמים כמו פרופסורים פילוסופים מתמתיקאים וכו.. - מקנאה! אדם לפעמים נשרף מבפנים- ממש מרגיש שהוא בוער מבפנים כשהוא רואה אדם ברמה גבוהה ממנו- זה טבעי ואף מולד וחלק גדול מבני האדם הם קנאים, אז מה יש לקנאות ביהודים? כל הדתות יודעות שיהודים זאת הדת הראשונה, כל הדתות יודעות שלנו ניתנה התורה והם לקחו בשושו מאיתנו והעתיקו לחדשה ומחודשת, כולנו יודעים שאדם וחוה דיברו בעברית, בנוסף כולנו יודעים עמוק בלב שחרדים הם אנשים רוחניים ואנשים גישמיים שטחים רדודים ובנאלים שרודפים בצע ומין ואחרי תאוות כמו אכילה ותאוות שליטה גם מעוניינים ברוחניות המולדת והטבעית והטהורה של אותו המאמין, בנוסף לחרדים יש שלוות נפש יוצאת מין בכלל, מיליון ילדים מיליון עבודות מחוייבים ל600 מצוות ועדיין עם חיוך על הפנים ורוגע יוצאת דופן, אדם נורמטיבי עובד בעבודה אחת מחזיק בילד או שתיים וכלב ומשתגע!
סיבה שנייה היא שנאת חינם- גם זה דיי מולד אבל נחשב לתכונה מאוד מסריחה ורעה שגורמת לאדם ממש להפוך לגזעני פוגעני אלים ומסוכן! וזה קורה כלפי היהודים כי יהודים שונים.. גם בלבוש גם במראה עם הזקן והכובע גם שוב בשלוות נפש, חליפות כל הזמן זה מעורר עיינים גורם להם להיות בולטים וגורם לאנשים לשנואו אותם.
מאותה הסיבה שיש שנאה לסלבס יפים מוכשרים ועשירים, מאותה הסיבה שיש שנאה לפוליטיקאים מוצלחים, מאותה הסיבה שיש שנאה לאנשים חכמים כמו פרופסורים פילוסופים מתמתיקאים וכו.. - מקנאה! אדם לפעמים נשרף מבפנים- ממש מרגיש שהוא בוער מבפנים כשהוא רואה אדם ברמה גבוהה ממנו- זה טבעי ואף מולד וחלק גדול מבני האדם הם קנאים, אז מה יש לקנאות ביהודים? כל הדתות יודעות שיהודים זאת הדת הראשונה, כל הדתות יודעות שלנו ניתנה התורה והם לקחו בשושו מאיתנו והעתיקו לחדשה ומחודשת, כולנו יודעים שאדם וחוה דיברו בעברית, בנוסף כולנו יודעים עמוק בלב שחרדים הם אנשים רוחניים ואנשים גישמיים שטחים רדודים ובנאלים שרודפים בצע ומין ואחרי תאוות כמו אכילה ותאוות שליטה גם מעוניינים ברוחניות המולדת והטבעית והטהורה של אותו המאמין, בנוסף לחרדים יש שלוות נפש יוצאת מין בכלל, מיליון ילדים מיליון עבודות מחוייבים ל600 מצוות ועדיין עם חיוך על הפנים ורוגע יוצאת דופן, אדם נורמטיבי עובד בעבודה אחת מחזיק בילד או שתיים וכלב ומשתגע!
סיבה שנייה היא שנאת חינם- גם זה דיי מולד אבל נחשב לתכונה מאוד מסריחה ורעה שגורמת לאדם ממש להפוך לגזעני פוגעני אלים ומסוכן! וזה קורה כלפי היהודים כי יהודים שונים.. גם בלבוש גם במראה עם הזקן והכובע גם שוב בשלוות נפש, חליפות כל הזמן זה מעורר עיינים גורם להם להיות בולטים וגורם לאנשים לשנואו אותם.
אז במילים אחרות את שונאת את כל מי שיותר טוב ממך? גם את הילד החכם בכיתה? את גזענית כלפיו אלימה ומסוכנת? או שאת רוצה להיות חברה שלו כדי ללמוד ממנו?
האף הגדול הזה
^^מה הקשר חחח
לא דברתי על עצמי, הסברתי שקנאה זאת תכונה שנמצאת אצל המון אנשים.
למה במילים אחרות? שאני ארשום במילים אחרות? למה לעוות את מה שאמרתי? אין לי כוח כבר להבנת הניקרא המוזרה שקיימת כאן לפעמים.
לא דברתי על עצמי, הסברתי שקנאה זאת תכונה שנמצאת אצל המון אנשים.
למה במילים אחרות? שאני ארשום במילים אחרות? למה לעוות את מה שאמרתי? אין לי כוח כבר להבנת הניקרא המוזרה שקיימת כאן לפעמים.
כי אנחנו מיעוט והרבה פעמים אנחנו מאוד מצליחים ועשירים
כי את מדברת על המון אנשים - כשהמון אנשים מתנהגים בצורה מסויימת זאת הנורמה. אז שאלתי אם זה המצב הקיים בחיים שלך שבגללו ככה את רואה את העולם וחושבת שככה תופסים אותך בתור יהודיה שמצליחה בחיים.
^יש מלא רצח ואונס והטרדות מניות ופשע בעולם אז זה נורמה? איזה שטויות בחיי..
ברוך השם אני לא קנאית אבל לא כולם אני ואני זה לא כולם, רוב האנשים הם קנאים! ולרובם אין שליטה על כך זה מולד.. וקנאה מביאה לשנאה זה בא ביחד, לא אני המצאתי את זה- לא אני בראתי את הטבע. וזה שסיפרתי משהו שקיים בעולם לא אומר שאני מדברת על עצמי, אין קשר בכלל.. לא מבינה איך אפילו אפשר להבין שכן.
ברוך השם אני לא קנאית אבל לא כולם אני ואני זה לא כולם, רוב האנשים הם קנאים! ולרובם אין שליטה על כך זה מולד.. וקנאה מביאה לשנאה זה בא ביחד, לא אני המצאתי את זה- לא אני בראתי את הטבע. וזה שסיפרתי משהו שקיים בעולם לא אומר שאני מדברת על עצמי, אין קשר בכלל.. לא מבינה איך אפילו אפשר להבין שכן.
כי זה המהות של העם היהודי ,מאז ומתמיד שנאו אותנו ..זה לא משהו חדש שקשור להתנהגות לא מכבדת בבתי מלון ..ממש לא !
זה משהו מהותי מאז שנבראנו
זה משהו מהותי מאז שנבראנו
כי אנחנו העם הנבחר זה הגיוני שיהיו נגדו אבל אנחנו צריכים להוות דוגמה ולהיות אור לגויים
אנונימי
^נכון
כי יש אנשים מפגרים בעולם
רצח אונס והטרדות - יש מדינות שבהם זאת סוג של נורמה (מדינות עולם שלישי למשל - כי זה חוזר על עצמו הרבה יותר מידיי) ויש מדינות שה קורה אבל לא בצורה תדירה לכן האנשים שחיים שם רואים את זה בבוז (כי זאת לא הנורמה).
אז אותו הדבר עם השאלה הזו. יש מדינות ששונאות אותנו מאז ומתמיד (לדוגמא אוסטריה) אבל יש מדינות שממש אוהבות אותנו (סין למשל). אז האם התשובה ללמה יש שנאת יהודים היא רק קנאה? אני לא חושב שזאת הסיבה היחידה.
אז אותו הדבר עם השאלה הזו. יש מדינות ששונאות אותנו מאז ומתמיד (לדוגמא אוסטריה) אבל יש מדינות שממש אוהבות אותנו (סין למשל). אז האם התשובה ללמה יש שנאת יהודים היא רק קנאה? אני לא חושב שזאת הסיבה היחידה.
^מה הקשר מה שאתה רושם למה שאני רושמת.. אין קשר! בנוסף.. לא רשמתי שקנאה היא הסיבה היחידה, רשמתי ששנאת חינם היא גם סיבה ושהיא נובעת כי יהודים שונים חיצונית ופנימית מהגויים. בקיצור עזוב.. תבין מה שתבין אני מפורט וברור יותר ממה שרשמתי לא יכולה, תחשוב מה שעושה לך טוב לחשוב אין לי כוח לשחק משחקים עם אנשים פה.
כי הם קנאים
כלפי כל עם יש גזענות, אנשים יכולים להיות נוראיים
אני לא יהודי וחוויתי המון גזענות
אני לא יהודי וחוויתי המון גזענות
נטו סתם זה שנאה טהורה בלי שום מניע והם סתם עוטפים את זה בכל מיני עטיפות.לפהי שהיה מדינה-קנאות עכשיו-פלסטינים בקיצור אין שום סיבה סתם מחפשים לשנוא אותנו
לא ראיתי הרבה תשובות הגיוניות אז הנה:
כי אנחנו עם שתמיד מצא דרך להסתדר ולהתעשר כשהיינו בגולה למרות הגבולות ששמו לנו, מה שגרם להם להמציא עלינו כל מני דברים. באירופה הנוצרים אמרו שרצחנו את ישו, בעולם הערבי אמרו שרצחנו את הנביא מוחמד, באירופה ברייך השלישי אמרו שאנחנו קומוניסטים, באותה תקופה ברוסיה עד סוף שנות ה90, הם אמרו שהיהודים הם הקפיטליסטים. אז כמו שאתה רואה בעיקרון החברה מאשימה את היהודים בכל הדברים שהיא הכי שונאת באותה תקופה וממציאה עלינו כל מיני תאוריות בגלל שהצלחנו בעולם. היום, מה אנשים הכי שונאים?? גזענות והפרת זכויות אדם. אז במה מאשימים את מדינת ישראל? בזה בדיוק. אומרים שאנחנו טובחים ב"עם" הפלסטיני.
וגם דרך אגב בימי הביניים נדבקו פחות יהודים במגפה השחורה בגלל המסורת שלנו לשטוף את הידיים לפני האוכל. ואז, מן הסתם, הם אמרו שהיהודים מאחורי המגפה או שהם מכשפות וכל מיני דברים בסגנון.
כי אנחנו עם שתמיד מצא דרך להסתדר ולהתעשר כשהיינו בגולה למרות הגבולות ששמו לנו, מה שגרם להם להמציא עלינו כל מני דברים. באירופה הנוצרים אמרו שרצחנו את ישו, בעולם הערבי אמרו שרצחנו את הנביא מוחמד, באירופה ברייך השלישי אמרו שאנחנו קומוניסטים, באותה תקופה ברוסיה עד סוף שנות ה90, הם אמרו שהיהודים הם הקפיטליסטים. אז כמו שאתה רואה בעיקרון החברה מאשימה את היהודים בכל הדברים שהיא הכי שונאת באותה תקופה וממציאה עלינו כל מיני תאוריות בגלל שהצלחנו בעולם. היום, מה אנשים הכי שונאים?? גזענות והפרת זכויות אדם. אז במה מאשימים את מדינת ישראל? בזה בדיוק. אומרים שאנחנו טובחים ב"עם" הפלסטיני.
וגם דרך אגב בימי הביניים נדבקו פחות יהודים במגפה השחורה בגלל המסורת שלנו לשטוף את הידיים לפני האוכל. ואז, מן הסתם, הם אמרו שהיהודים מאחורי המגפה או שהם מכשפות וכל מיני דברים בסגנון.
למה שונאים אתיופים? להטב? נשים? כי אנשים מחפשים את מי להאשים בצרות שלהם. הם נהנים לשנוא אנשים.
קנאות
הם מקנאים בנו שאנחנו העם הנבחר
מכיר את זה שמישהי מקנאה במי שיותר יפה אז זה ככה הם פשוט יודעים שאנחנו יותר טובים
התחיל בעקבות האמנציפציה, חומר של היסטוריה כיתה י אם זה באמת מעניין אותך תלמדי על זה
בני אדם ייצור לא חכם
אבל השאלה שלך טובה
אבל השאלה שלך טובה
אנונימי
1 קנאה שלנו יש תורה
2 הדרך להילחם בהשם
2 הדרך להילחם בהשם
כמו שיש שנאה לכל עם אחר. האנושות דפוקה
כי אנחנו העם הנבחר
והגזע העליון
אלה ששונאים אותנו מקנאים שהם לא חכמים כמונו
וברוב המקרים אנחנו גם יותר עשירים מהם
זה פשוט קינאה
ואנטישמיות שמבוססת על עשיו שונא ליעקב
והגזע העליון
אלה ששונאים אותנו מקנאים שהם לא חכמים כמונו
וברוב המקרים אנחנו גם יותר עשירים מהם
זה פשוט קינאה
ואנטישמיות שמבוססת על עשיו שונא ליעקב
טוב במקום לחרטט שאנחנו העם הנבחר ובגלל זה מקנאים בנו (הנוצרים מאמינים שהחליפו אותנו בהם אז...) נתייחס לזה היסטורית.
אז כמו תמיד הכל מתחיל מאירופאים ובמקרה הזה אירופאים נוצרים.
בעצם הנוצרים ויותר נכון הכנסייה הנוצרית רצו להבדיל את הנצרות כמה שיותר מהיהדות אם זה היה מלהגיד שכדור הארץ שטוח רק בגלל שבתורה כתוב שהוא עגול ואם זה היה להגיד שיש לנו אף ארוך, אז בהתחלה לא הייתה הרבה שנאה רק רצון להיפרד מאיתנו כמה שיותר. אחרי שהתחילו להקים ערים גדולות יותר התחילו להביא לשם יהודים (להזמין אותם) שטובים בכלכלה ומסחר כי ראשי העיר האמינו שזה ישפר את הכלכלה ויוסיף כבוד לשם העיר דבר שהיה נכון, בשביל לעזור למשפחות היהודים להתבסס שם נוצרו חוקים ופריוולגיות ליהודים מותר למכור את הלחם שלהם לנוצרים לקראת פסח. עכשיו היהודים חיו בקהילות משלהם והקהילות הללו היו שמורות בחסות ראש העיר תמורת מס כלשהו מצד היהודים ובנוסף לזה ראש העיר נתן ליהודים את הזכות לפעול איך שהם רוצים באזור שלהם ובכך למנות אנשים שיקבעו חוקים כמו לאיזה יהודים מותר להיכנס או מתי מגרשים מישהו וכו.
היהודים היו סוחרים עם הנוצרים כרגיל ומה שהתחיל באותה תקופה זה הקונספט של בנקים והיהודים שהיו טובים בעסקים היו עושים מה שעושים כיום ועובדים עם ריבית דבר שנחשב מאוד מגעיל וקמצני לעשות וגרם לנוצרים לשנוא אותם, בהמשך קרו עוד דברים שגרמו לנוצרים לשנוא אותם אבל עד אותה נקודה לא באמת שנאו יהודים אולי פה ושם איזה מישהו אבל זה ממש התחיל עם יהודי אירופה (אני מתכוון ברמה בינלאומית שאנשים מחו"ל פשוט סתם שונאים יהודים)
אז כמו תמיד הכל מתחיל מאירופאים ובמקרה הזה אירופאים נוצרים.
בעצם הנוצרים ויותר נכון הכנסייה הנוצרית רצו להבדיל את הנצרות כמה שיותר מהיהדות אם זה היה מלהגיד שכדור הארץ שטוח רק בגלל שבתורה כתוב שהוא עגול ואם זה היה להגיד שיש לנו אף ארוך, אז בהתחלה לא הייתה הרבה שנאה רק רצון להיפרד מאיתנו כמה שיותר. אחרי שהתחילו להקים ערים גדולות יותר התחילו להביא לשם יהודים (להזמין אותם) שטובים בכלכלה ומסחר כי ראשי העיר האמינו שזה ישפר את הכלכלה ויוסיף כבוד לשם העיר דבר שהיה נכון, בשביל לעזור למשפחות היהודים להתבסס שם נוצרו חוקים ופריוולגיות ליהודים מותר למכור את הלחם שלהם לנוצרים לקראת פסח. עכשיו היהודים חיו בקהילות משלהם והקהילות הללו היו שמורות בחסות ראש העיר תמורת מס כלשהו מצד היהודים ובנוסף לזה ראש העיר נתן ליהודים את הזכות לפעול איך שהם רוצים באזור שלהם ובכך למנות אנשים שיקבעו חוקים כמו לאיזה יהודים מותר להיכנס או מתי מגרשים מישהו וכו.
היהודים היו סוחרים עם הנוצרים כרגיל ומה שהתחיל באותה תקופה זה הקונספט של בנקים והיהודים שהיו טובים בעסקים היו עושים מה שעושים כיום ועובדים עם ריבית דבר שנחשב מאוד מגעיל וקמצני לעשות וגרם לנוצרים לשנוא אותם, בהמשך קרו עוד דברים שגרמו לנוצרים לשנוא אותם אבל עד אותה נקודה לא באמת שנאו יהודים אולי פה ושם איזה מישהו אבל זה ממש התחיל עם יהודי אירופה (אני מתכוון ברמה בינלאומית שאנשים מחו"ל פשוט סתם שונאים יהודים)
מאז המגפה השחורה
מאשימים אותנו שאנחנו בונים חופשיים
ורוצים להשתלט על העולם
מאשימים אותנו שאנחנו בונים חופשיים
ורוצים להשתלט על העולם
אנונימי
למה לא לשנוא אותנו? אנחנו מיעוט בתוך רוב שלא מעוניין להשתלב ומנהל אורך חיים משל עצמו ולפעמים האינטרסים שלנו לא כ"כ משתלבים עם האינטרסים שלהם, כך שיש מלא סיבות טובות לשנוא אותנו.
כמו שאנחנו מרגישים כלפי החרדים כך הם מרגישים כלפי יהודים.
כמו שאנחנו מרגישים כלפי החרדים כך הם מרגישים כלפי יהודים.
אנונימית
^תדברי בשם עצמך
אף אחד לא מרגיש ככה כלפי חרדים
זה את הלא בסדר פה
אף אחד לא מרגיש ככה כלפי חרדים
זה את הלא בסדר פה
בגלל שאנחנו עם מגעיל
ויש מהעם שלנו הרבה רמאים גנבים ושקרנים
כל פעם אני שומע על איזה יהודי מושחת בטח ששולט בחברה ענקית בחול
יש לנו שם של גונבי מגבות מבתי מלונות וברברים
וגם בגלל החרדים האלה
ויש מהעם שלנו הרבה רמאים גנבים ושקרנים
כל פעם אני שומע על איזה יהודי מושחת בטח ששולט בחברה ענקית בחול
יש לנו שם של גונבי מגבות מבתי מלונות וברברים
וגם בגלל החרדים האלה
אנונימי
^זה שנוכל הטינדר יהודי
לא אומר שהיהודים רמאים ושקרנים
הוא סתם מקרה חריג
לא אומר שהיהודים רמאים ושקרנים
הוא סתם מקרה חריג
endstufe
נכון, אבל אנחנו גם לא גזע עליון. גזע עליון זה מה שהנאצים ימח שמם אמרו על עצמם. אנחנו עם כמו כל העמים ואין שום דבר שמצדיק לשנוא עם שלם
נכון, אבל אנחנו גם לא גזע עליון. גזע עליון זה מה שהנאצים ימח שמם אמרו על עצמם. אנחנו עם כמו כל העמים ואין שום דבר שמצדיק לשנוא עם שלם
מאשימים אותנו על ישו והמוסלמים כי אנחנו נוגדים את הדת שלהם או שיט בסגנון
הכל תירוצים, אנשים צריכים שנאה למשהו בשביל להתאחד וזה עצוב
הכל תירוצים, אנשים צריכים שנאה למשהו בשביל להתאחד וזה עצוב
זה סוג של הטבע האנושי תמיד מחפשים מישהו לשנוא והרבה פעמים אנשים מכלילים עם שלם בלי באמת להבין על מה הם מדברים זה כמו שיש הרבה גזענות כלפי אתיופים וכלפי ערבים. ברור שיש אנשים רעים, בכל מקום יש אנשים רעים אבל זה לא אומר שכולם ככה.
בגלל שאנחנו שונים
בכל העולם שונאים זרים
בצרפת את המוסלמים
בארה"ב את הסינים
בישראל את הערבים
בבריטניה את היהודים
בגרמניה את המהגרים הסורים
אנחנו לא כ"כ מיוחדים מלבד העובדה שבמשך מאות שנים לא הייתה הגירה באירופה והיינו היחידים שיכלו לשנוא שם, והאירופאים גידלו אובססיה ליהדות. והראיה שבמדינות ערב היהודים חיו בשלום עם הערבים עד לתקופת הקולוניזציה.
בכל העולם שונאים זרים
בצרפת את המוסלמים
בארה"ב את הסינים
בישראל את הערבים
בבריטניה את היהודים
בגרמניה את המהגרים הסורים
אנחנו לא כ"כ מיוחדים מלבד העובדה שבמשך מאות שנים לא הייתה הגירה באירופה והיינו היחידים שיכלו לשנוא שם, והאירופאים גידלו אובססיה ליהדות. והראיה שבמדינות ערב היהודים חיו בשלום עם הערבים עד לתקופת הקולוניזציה.
יש הרבה נוכלים בעולם ונוכלי טינדרים אבל מי הנוכל שעשו עליו אשכרה סרט בנטפליקס? יהודי
עכשיו אתם מבינים למה שונאים אותנו?
עכשיו אתם מבינים למה שונאים אותנו?
אנונימי
אנשים שונאים אותנו כישראלים בגלל הסכסוך הפלסטיני הישראלי והם רואים בנו כ"עם כובש שמדכא את הפלסטינים".
הם מרחמים על הפלסטינים וזה נותן להם סוג של סיבה לשנוא אותנו ולעודד טרור עלינו כאלו כנקמה.
והם סתומים ולא יודעים להבדיל בין ישראלי ליהודי
והם גם חושבים שהם יודעים הכל על הסכסוך
הם מרחמים על הפלסטינים וזה נותן להם סוג של סיבה לשנוא אותנו ולעודד טרור עלינו כאלו כנקמה.
והם סתומים ולא יודעים להבדיל בין ישראלי ליהודי
והם גם חושבים שהם יודעים הכל על הסכסוך
אנונימית
בעבר היהודים היו מפוזרים בכל רחבי העולם, והמקומיים היו מתייחסים אליהם כמתנחלים שמגיעים לארץ לא שלהם ומתיישבים בה. גם היחס של היהדות ל"גויים" לא עזר להם במיוחד (האמונה שהיהודים נבחרו על ידי אלוהים וקיבלו את תורתו).
במילים אחרות, היה קל לשנוא מיעוט יחסית חלש.
במילים אחרות, היה קל לשנוא מיעוט יחסית חלש.
שנאת יהודים - גזע או דת?
גזע - מאחר ולהרבה יהודים של עמדות כוח ומפתח ברחבי העולם, קל להאשים אותנו בכל הצרות שהיו, שיש ושיהיו. האנטישמיות באירופה נבעה בעיקר משום שיהודים היו עשירים יותר משאר העדות בממוצע, בעיקר משום שליהודים הייתה יותר אפשרות תמרון בנוגע לכסף ובנק. נוסף על כך, לפי הנוצרים גרמנו לצליבתו של ישו. מלבד זאת, המציאו כמה סיפורים משונים על יהודים, כגון עלילות דם. (קנאה.)
דת - לפי הנוצרים והמוסלמים יהודים דתיים מתעקשים להישאר בדת הישנה. (אמירות חסרות ביסוס.)
גזע - מאחר ולהרבה יהודים של עמדות כוח ומפתח ברחבי העולם, קל להאשים אותנו בכל הצרות שהיו, שיש ושיהיו. האנטישמיות באירופה נבעה בעיקר משום שיהודים היו עשירים יותר משאר העדות בממוצע, בעיקר משום שליהודים הייתה יותר אפשרות תמרון בנוגע לכסף ובנק. נוסף על כך, לפי הנוצרים גרמנו לצליבתו של ישו. מלבד זאת, המציאו כמה סיפורים משונים על יהודים, כגון עלילות דם. (קנאה.)
דת - לפי הנוצרים והמוסלמים יהודים דתיים מתעקשים להישאר בדת הישנה. (אמירות חסרות ביסוס.)
יש אנשים מטומטמים בעולם
בגלל שחטאנו עם העגל והשתחוונו לו העג שמשה רבנו שבר
אז אלוהים הכניס שנאה ללב של כולם ליהודים
אז אלוהים הכניס שנאה ללב של כולם ליהודים
^לא נראה לי שזה באמת נכון.
חטא העגל קיים היום יותר מכתמיד
אנונימי
כי בואו נדבר תכלס?
אנחנו מוצלחים כמעט בכל דבר, מעבר לזה שלנו יש את בורא עולם ואנחנו העם הנבחר שזה מה שגורם להמון מדינות להשתגע, שיש לנו אמונה חזקה ובורא עולם איתנו ואנחנו ממש מראים את זה ומתגאים בזה. ואפילו מי שלא מאמין, עדיין משדר הצלחה וחיוביות.
כי אנחנו יודעים לאהוב באמת בלי רצון "להשמיד" אנשים רק כי הם מי שהם, כמו שכבר ידוע שרוב העולם רוצה לעשות לנו.
כי אנחנו מתפתחים ומפתחים דברים, אחת הסיבות לשואה, הייתה מהקנאה שהיהודים מצליחים, עובדים, מפרנסים, מגדלים את הילדים שלהם בחום ואהבה אמיתית, מא עד ת ומשתדלים שזה יהיה בשלמות.
בזמן שאחרים התעסקו בלקנא, בלרצות להשמיד ולנקום רק על זה שאנחנו חכמים ומוצלחים.
בלי בורא עולם (לפי דעתי, מאמינה מאוד ולא חייב להסכים איתי) לא היה לנו את זה, כי אף אחד לא היה חונן אותנו בכישרון, בהצלחה, אף אחד לא היה שומר עלינו.
בתכלס? כולם חושבים שאנחנו "כיבוש", אבל מי מספר להם שארץ ישראל שייכת לנו כבר מתקופת התנ"ך ושהיא תמיד הייתה ותישאר שלנו?
עוד סיבה נוספת לשנאה כלפינו היא שמפרסמים המון דברים שקריים, ובתכלס, מי שצופה סתם דוגמא בחייל שעוצר מחבל/מנטרל אותו בלי לדעת מה הסיבה קודם לכך ישר יישנא אותנו ויחשוב עלינו בדיוק ההפך ממה שאנחנו.
אבל העיקר אנחנו יודעים את האמת, אנחנו נלחמים עבור אותם אנשים בשואה שלא שרדו, עבור הדורות שלנו, עבור עצמנו.
אנחנו מוצלחים כמעט בכל דבר, מעבר לזה שלנו יש את בורא עולם ואנחנו העם הנבחר שזה מה שגורם להמון מדינות להשתגע, שיש לנו אמונה חזקה ובורא עולם איתנו ואנחנו ממש מראים את זה ומתגאים בזה. ואפילו מי שלא מאמין, עדיין משדר הצלחה וחיוביות.
כי אנחנו יודעים לאהוב באמת בלי רצון "להשמיד" אנשים רק כי הם מי שהם, כמו שכבר ידוע שרוב העולם רוצה לעשות לנו.
כי אנחנו מתפתחים ומפתחים דברים, אחת הסיבות לשואה, הייתה מהקנאה שהיהודים מצליחים, עובדים, מפרנסים, מגדלים את הילדים שלהם בחום ואהבה אמיתית, מא עד ת ומשתדלים שזה יהיה בשלמות.
בזמן שאחרים התעסקו בלקנא, בלרצות להשמיד ולנקום רק על זה שאנחנו חכמים ומוצלחים.
בלי בורא עולם (לפי דעתי, מאמינה מאוד ולא חייב להסכים איתי) לא היה לנו את זה, כי אף אחד לא היה חונן אותנו בכישרון, בהצלחה, אף אחד לא היה שומר עלינו.
בתכלס? כולם חושבים שאנחנו "כיבוש", אבל מי מספר להם שארץ ישראל שייכת לנו כבר מתקופת התנ"ך ושהיא תמיד הייתה ותישאר שלנו?
עוד סיבה נוספת לשנאה כלפינו היא שמפרסמים המון דברים שקריים, ובתכלס, מי שצופה סתם דוגמא בחייל שעוצר מחבל/מנטרל אותו בלי לדעת מה הסיבה קודם לכך ישר יישנא אותנו ויחשוב עלינו בדיוק ההפך ממה שאנחנו.
אבל העיקר אנחנו יודעים את האמת, אנחנו נלחמים עבור אותם אנשים בשואה שלא שרדו, עבור הדורות שלנו, עבור עצמנו.
אנונימית
זה מזכיר לי את מה שאימא שלי אמרה לי כשעשו עלי חרם בכיתה ו' ^
אני מתה אבל זה באמת נכון
אנונימית
אני צריך לכתוב את זה כאן אחת ולתמיד.
לאף עם לא אכפת מזה שאנחנו העם הנבחר, הנוצרים (הרוב) מאמינים שהם החליפו אותנו והם העם הנבחר, המוסלמים מאמינים שהם העם הנבחר, בהינדואיזם הם בכלל מאמינים בכמה אלים, אפשר להמשיך ככה הרבה זמן בסופו של דבר לאף דת לא באמת אכפת מזה והם לא שונאים אותנו בגלל זה
לאף עם לא אכפת מזה שאנחנו העם הנבחר, הנוצרים (הרוב) מאמינים שהם החליפו אותנו והם העם הנבחר, המוסלמים מאמינים שהם העם הנבחר, בהינדואיזם הם בכלל מאמינים בכמה אלים, אפשר להמשיך ככה הרבה זמן בסופו של דבר לאף דת לא באמת אכפת מזה והם לא שונאים אותנו בגלל זה
בדיוק בגלל זה אכפת להם :)
כי הם רק חושבים או מנסים להיות, מאיפה הם לקחו את זה אם לא מאיתנו?
סימן שהם התעסקו בנו עוד לפני, אין צורך להתווכח
כי הם רק חושבים או מנסים להיות, מאיפה הם לקחו את זה אם לא מאיתנו?
סימן שהם התעסקו בנו עוד לפני, אין צורך להתווכח
אנונימית
לא אכפת להם מבחינתם הם הנכונים
יפה והם התעסקו בזה בגללנו, לכן זה כן אכפת להם
אנונימית
היה אכפת להם בערך ל3 שניות, זה כמו שילד (נקרא לו ילד א) יקח צעצוע לילד אחר (נקרא לו ילד ב)וישחק בצעצוע, בוא נניח שהתרחיש הזה קרה בגן ואז מתערבת הגננת ושואלת למה לקחת לו את הצעצוע וילד א עונה שהוא לא לקח לו זה שלו.
האם אפשר להסיק מזה שילד א שונא את ילד ב? או אפילו שזה נעשה בגלל ילד ב? כנראה שהוא סתם רצה לשחק והוא ילד קצת מניאק זה הכל
האם אפשר להסיק מזה שילד א שונא את ילד ב? או אפילו שזה נעשה בגלל ילד ב? כנראה שהוא סתם רצה לשחק והוא ילד קצת מניאק זה הכל
תשמע כל עוד זה העסיק אותם מוכיח לך שהם עוד בתחרות על זה, כי לנו לא באמת מזיז שזה מה שהם חושבים כי אנחנו יודעים שזה לא נכון, אבל שם הם ממש חייבים להצהיר את זה והם מוכיחים את זה בשנאה שלהם כלפינו
אנונימית
אני לא חושב כך.
זו התרברבות מטופשת וחסרת ביסוס מלא. יהודים אינם כל כך מוצלחים כפי שהרבה חושבים. יש הרבה יהודים בעצמדות מפתח בעולם אך מעט במעמד בינוני-גבוה, שהוא מעמד שבו רצוי שיהיו הרבה. מלבד זאת, הנוצרים והמוסלמים לא מאמינים שהיהדות נכונה. הם מאמינים שהיא הייתה נכונה. אין טעם לנסות לשקר לעצמנו במטרה להרגיש הכי מוצלחים וטובים. ישנם אנשים שלא מאמינים בתנ"ך ולכן טיעון ה"אנחנו נעלים" הוא מטופש. אה, ואני מתכוון לכך שהטיעון מטופש גם אם התנ"ך נכון, ואין לכך הוכחות.
זו התרברבות מטופשת וחסרת ביסוס מלא. יהודים אינם כל כך מוצלחים כפי שהרבה חושבים. יש הרבה יהודים בעצמדות מפתח בעולם אך מעט במעמד בינוני-גבוה, שהוא מעמד שבו רצוי שיהיו הרבה. מלבד זאת, הנוצרים והמוסלמים לא מאמינים שהיהדות נכונה. הם מאמינים שהיא הייתה נכונה. אין טעם לנסות לשקר לעצמנו במטרה להרגיש הכי מוצלחים וטובים. ישנם אנשים שלא מאמינים בתנ"ך ולכן טיעון ה"אנחנו נעלים" הוא מטופש. אה, ואני מתכוון לכך שהטיעון מטופש גם אם התנ"ך נכון, ואין לכך הוכחות.
^^ הם לא בתחרות איתנו הם מאמינים באמונה שלמה שאנחנו היינו העם הנבחר ונטשו אותנו לטובתם זה הכל, אין תחרות