4 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה:)
סבבה תודה:)
אנונימית
כן הוא מחזיק לחודש אבל הוא יכול להחזיק אפילו לחודשיים תלוי איך הציפורניים שלך אורכות ולגבי היציאות פשוט מראש תגידי למניקוריסטית שיהיה לך פעמים שתצטרכי לבטל את התורים בגלל הצבא אני בטוחה שהיא תבין
שואל השאלה:
לק גל יחזיק לי בערך חודש ? אני מפחדת שלא יסתדר לי עם היציאות
לק גל יחזיק לי בערך חודש ? אני מפחדת שלא יסתדר לי עם היציאות
אנונימית
תתחילי זה באמת ממכר ואין לך מבחר כזה גדול של צבעים שמותר לעשות אבל עדיין יש לך כמה צבעים לדעתי כדאי לך
באותו הנושא: