21 תשובות
כי לא נקשרת אליו ..
כי כלב זה כמו משפחה..
שואל השאלה:
לא יודע זה לא כמו בן אדם
לא יודע זה לא כמו בן אדם
אנונימי
אנשים לפעמים נקשרים לכלב שלהם יותר מלבני אדם ובצדק
הוא לא צעצוע
הוא לא צעצוע
כי אנשים נקשרים לבע"ח שלהם , במיוחד לאחד שהם גידלו/החזיקו כמה חודשים/שנים.
כי הכלב שלי הוא התינוק שלי לא אכפת לי אם זה נשמע מוזר
אני מכירה אותו מאז שהוא היה גור קטן וגדלתי אותו ואני אבכה בוודאות כשהוא ימות.
אני מכירה אותו מאז שהוא היה גור קטן וגדלתי אותו ואני אבכה בוודאות כשהוא ימות.
כי אנשים לרוב עקשרים לכלב זה לא סתם בשבילם עוד משהו סתמי זה כבג חלד ממהמשפחה יץלי יש כחבה כבר 17 18 שנה איתי וככ אהיה עצוב כשהיא תמות כי גדלצי איתה בערך ביחד
כי אפשר להיקשר לכלב בדיוק כמו להיקשר לבן אדם.
ואף לפעמים אפילו יותר מבני אדם.
קצת עצוב שתפסת ממנו כ"רק משחק"..
ואף לפעמים אפילו יותר מבני אדם.
קצת עצוב שתפסת ממנו כ"רק משחק"..
אנונימית
אני בהלם . זו שאלה אמיתית?
אנונימית
אתה מרגיש שזה כמו יד שניה שלך.. כלב זה חבר לכל דבר הוא משפר לך את המצב רוח אתה משחק איתו הוא מצחיק אותך גם שהוא לא מדבר , כיף לך איתו
כי כלב זאת חיה שממש קל להיקשר אליה היא תמיד תשמח אותך תשפר לך את המצב רוח תשחק איתך תעודד אותך ושהיא מתה זה ממש קשה לקבל את זה
כי הכלב זה כל החיים שלהם,
חיה מדהימה ו-נשמות טובות ה-כלבים
מה שהכלב נותן לאדם זה מדהים
חיבור מאוד חזק בין האדם ל-כלב
יושב גם על המון זכרונות
הנתינה של הכלב היא וואו
כאשר ה-כלב מת הייתי מאוד עצוב
וזה טבעי
חיה מדהימה ו-נשמות טובות ה-כלבים
מה שהכלב נותן לאדם זה מדהים
חיבור מאוד חזק בין האדם ל-כלב
יושב גם על המון זכרונות
הנתינה של הכלב היא וואו
כאשר ה-כלב מת הייתי מאוד עצוב
וזה טבעי
כי כלב זה מישהו שתמיד היה שם בשבילך
וזה שלא בכית עליו מראה שאתה בן אדם חסר רגשות
וזה שלא בכית עליו מראה שאתה בן אדם חסר רגשות
כי יש אנשים שאכפת להם והכלב היה כמו בן משפחה עבורם, הם גידלו אותו הוא היה כמו יחד בשבילם וזה לגיטימי לגמרי לבכות אחרי זה.
כי יש אנשים עם לב3>
מזה לא היה לי יותר ממשחק? ממש מכעיס בכלל הצורת הסתכלות הזאת
כלבים הם יותר מבני אדם.
אל תגדל יותר כלב אתה באמת דפוק ברמות לך לטיפול
כי יש אנשים שקשורים לכלבים שלהם
איך אפשר להוציא מילים כאלה מהפה.
עכשיו אני מבינה איך קיימים אנשים שנוטשים את החיה שלהם ברחוב, אתמול תהיתי לעצמי, איך אפשר לעשות כזה דבר. איך אפשר להסתכל לכלב בעיניים, לקשור אותו לאיזה עץ באיזה חור רחוק, ולהגיד לו ביי. אחרי כמה שנים שגידלת אותו, פשוט אנשים לא מתחברים לכלב שלהם. איך אפשר ? אני מסתכלת לכלב שלי בעיניים אני בוכה מאושר ומעצב בו זמנית, מאושר כי אני כלכך אוהבת אותו שזה כואב, ומעצב כי אני יודעת שיום אחד הוא לא יהיה איתי וזה הדבר שהכי קשה לי לחשוב עליו. אני כותבת את זה ואני בוכה כבר בלי שליטה.
עכשיו אני מבינה איך קיימים אנשים שנוטשים את החיה שלהם ברחוב, אתמול תהיתי לעצמי, איך אפשר לעשות כזה דבר. איך אפשר להסתכל לכלב בעיניים, לקשור אותו לאיזה עץ באיזה חור רחוק, ולהגיד לו ביי. אחרי כמה שנים שגידלת אותו, פשוט אנשים לא מתחברים לכלב שלהם. איך אפשר ? אני מסתכלת לכלב שלי בעיניים אני בוכה מאושר ומעצב בו זמנית, מאושר כי אני כלכך אוהבת אותו שזה כואב, ומעצב כי אני יודעת שיום אחד הוא לא יהיה איתי וזה הדבר שהכי קשה לי לחשוב עליו. אני כותבת את זה ואני בוכה כבר בלי שליטה.
אנונימית
צעצוע? אתה אדם רע...
בבקשה אל תגדל שום חיה כלשהי יותר בחיים
בבקשה אל תגדל שום חיה כלשהי יותר בחיים
באותו הנושא: