5 תשובות
יואוו זה גאוני
והאדיט בסדר יחסית לפעם ראשונה באפליקציה
פשוט פעם הבאה תעלה את האיכות של הסרטון והיית צריך לחתוך את הקטע שראו שלקחת מיוטיוב זה הרס קצת.
אבל חוץ מזה רעיון יפה ואחלה אדיט
והאדיט בסדר יחסית לפעם ראשונה באפליקציה
פשוט פעם הבאה תעלה את האיכות של הסרטון והיית צריך לחתוך את הקטע שראו שלקחת מיוטיוב זה הרס קצת.
אבל חוץ מזה רעיון יפה ואחלה אדיט
שואל השאלה:
^צעשו לייקים באלי שבם יראוו
^צעשו לייקים באלי שבם יראוו
כן
ממש יפה :)
אמאלה זה נדיר
באותו הנושא: