התחברות
הרשמה
תנו קטילה טובה לרשום למישהו שרשם לי "אני מרגיש טמבל כזה"?.
19 ביולי 2022, 23:27
ע
3 תשובות
אתה אכן טמבל כזה
F
Figure skater
אני גם מרגישה שאתה טמבל כזה
אנונימית
זה שאתה רק מרגיש אתה טמבל מוכיח שאת טמבל
ש
שלדון פלנקטון
באותו הנושא:
איזה קטילה לרשום למישהו שרשם לי"חבר זה לא קיר" דחוף
תנו קטילה טובה ומצחיקה לרשום למישהי שרשמה לי "לא שופטת"?.
איזה קטילה טובה אפשר לרשום למישהן שרשם לי "את מעלה לי כל פעם את הקטן"?..
תנו קטילה טובה ומצחיקה לרשום למישהו שרשם "תפסיקי לעשן זה לא בריא"?..
תנו קטילה טובה ומצחיקה לרשום למישהו שרשם "תפסיקי לעשן זה לא בריא"?..
תנו קטילה טובה וחזקה למישהו שרשם לי "למישהי פה יש עתיד של הומלסית באלנבי"?..
איזה קטילה אפשר לרשום למישהו שרשם לי "פשש רוצה לספר לי משהו" ?
איזה קטילה מצחיקה אפשר לרשום למישהו שרשם לי על תמונה "איפה הפניםם"?..
רשמתי למישהו שקילל אותי אוטיסט והוא רשם אוטיסט זה לא קללה איזה קטילה לרשום לו?
תנו קטילה טובה למישהו שרשם לי "למישהי פה יש עתיד של הומלסית באלנבי"?..
איזה קטילה לרשום למישהו שרשם לי "עם כמה גברים יצאת יא מחליפה כל יומיים גברים"?..