9 תשובות
זאת הזנחה. ויש סיכוי שהייתה התעללות(הכלבה שלי הייתה בבית מזניח מאז שהיא הייתה גורה עד גיל שלוש, היא מפחדת ממקלחות מגבים ואנשים שהיא לא מכירה- אז זה סימנים שעדיף לשים לב אליהם)
לדעתי התעללו בו, מסכן
שואל השאלה:
^^ כן גם הכלב שלי פוחד מאנשים ואפילו הוטרינר אמר "הכלב הזה צריך מחסום " איך גור אשכרה צריך מחסום אמלה באמת שבאלי לירוק לאנשים שהתעללו בו בפנים איכס
אנונימית
נשמע שהזניחו אותו מאוד. אבל תתמקד בעובדה שעכשיו לימדתם אותו מהי אהבה ודאגה אמיתית, מה זה בית חם ואני בטוח שהוא יהיה איתכם מאושר פשוט תביאו לו זמן להתאקלם (הסיטואציה מורכבת לא רק לך כאן).
ככה גם הכלב שלי היה, זאת חד משמעית התעללות
תשמחי על זה שאתם מגדלים אותו, נותנים לו דף חדש באמת שאת תראי שיפור וזה הכי מרגש שבעולם
הכלבה שלי בדיוק אותו סיפור. היא בת שנה והיא עברה היתעללות (יש לה צלקות על כל הגוף) לקח לנו הרבה זמן להרגיל אותה למצב החדש. אני בטוחה שהכלב שלך במצב טוב עכשיו, עם בעלים מדהימים כמוך. זה באמת עצוב מה שקרה, אבל חשוב לדאוג לעתיד טוב יותר עבודה. כל הכבוד לך, אני יודעת שזה קשה
^^^^ אם צריך מחסום אין מה לעשות נגד זה, אבל אפשר להרגיל אותה לאנשים.
לפי הסימנים נראה שכן
דבר ראשון כול הכבוד באמת