14 תשובות
תבקשי מהם ללכת לחוף נפרד, ואם לא..
לדעתי הכי כיף תשארי בבית או משהו.
אין לך אפשרות להשאר בבית?
אממ כן זה בסדר אני דתייה ואני הולכת תמיד עם המשפחה למעורב
שואל השאלה:
^^לא נראלי
אנונימית
אני חושבת שאין בעיה פשוט לשבת שם אבל חבל פשוט תגידי להם
אל תלכי...חבל ממש זה חמור מאוד
אין בעיה עם זה ,את יכולה פשוט רק לשבת בחול ולא להכנס למים..
^ניתן לעיין בחומרה שבמקומות האלו בסדר היום בהלכה ובאגדה הלכות שליח ציבור והפסולים להיות שליחי ציבור
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם בסוף ביקשתי מהקדוש ברוך הוא שלא נלך וכנראה שהבקשה שלי נענתה ובאמת לא הלכנו תודה לעוזרים(:
אנונימית
כל הכבוד לך!
שואל השאלה:
תודה רבה ה' ישמור אותכם(:
אנונימית
^^מה חמור בזה פשוט לא נכנסים למים ולא לובשים בגד ים שנחשב ללא צנוע.
שואל השאלה:
^חח תודה רבה ה' יברך אותך(:
אנונימית
איזה צדיקה, אמאל'ה השם שמר עלייך