7 תשובות
מאורר תקרה
אני מגדיר את עצמי ילד מתוסבך-_-
שואל השאלה:
וואי זה לא לשונות פנייה זה מיקום במיטה בזמן 0ק0/בזוגיות דומיננטי וזה..
וואי זה לא לשונות פנייה זה מיקום במיטה בזמן 0ק0/בזוגיות דומיננטי וזה..
אנונימית
הלוואי וזה היה הצרות היחידות בחיי אנונימית
אני מגדיר את עצמי בן אדם מסובך
אני מגדיר את עצמי בן אדם מסובך
סוויץ'
אנונימי
אני סוויץ' ברמות על
סוייץ' סוויץ' ביצ' אנודר וואן אין דה קאסקט
סוייץ' סוויץ' ביצ' אנודר וואן אין דה קאסקט
אנונימי
באותו הנושא: