9 תשובות
לא
נראה מחיר סבבה תלוי לאיפה זה
בכלל לא גלה לי איפה
שואל השאלה:
לאוסטריה
לאוסטריה
אנונימית
מאיפה הזמנת ולמה? סתם מתוך סקרנות
בחו"ל?
לפעמים כן ולפעמים לא, תלוי לאן את טסה...
סך הכל נשמע כמו דיל משתלם
לפעמים כן ולפעמים לא, תלוי לאן את טסה...
סך הכל נשמע כמו דיל משתלם
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא הזמנתי
אבל למה? צריך סיבה בשביל לטוס לחול?
^^ לא הזמנתי
אבל למה? צריך סיבה בשביל לטוס לחול?
אנונימית
שואל השאלה:
הדקה ה90
הדקה ה90
אנונימית
אני סתם רוצה לדעת איפה ראית מחירים כאלה זה די משתלם
באותו הנושא: