9 תשובות
שואל השאלה:
לאוסטריה
לאוסטריה
אנונימית
מאיפה הזמנת ולמה? סתם מתוך סקרנות
בחו"ל?
לפעמים כן ולפעמים לא, תלוי לאן את טסה...
סך הכל נשמע כמו דיל משתלם
לפעמים כן ולפעמים לא, תלוי לאן את טסה...
סך הכל נשמע כמו דיל משתלם
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא הזמנתי
אבל למה? צריך סיבה בשביל לטוס לחול?
^^ לא הזמנתי
אבל למה? צריך סיבה בשביל לטוס לחול?
אנונימית
בכלל לא גלה לי איפה
שואל השאלה:
הדקה ה90
הדקה ה90
אנונימית
נראה מחיר סבבה תלוי לאיפה זה
לא
אני סתם רוצה לדעת איפה ראית מחירים כאלה זה די משתלם
באותו הנושא: