10 תשובות
שואל השאלה:
אורך של שעה
אורך של שעה
אנונימית
תקחי ג'קט ליתר ביטחון
עליונית דקה כי חם
אז קחי משהו
חם בחוץ וחם ברכבת :)
אתמול הייתי שעתיים ברכבת והיה לי קפוא רצח...
אבל תעשי מה שבא לך הטמפרטורה היא מ22 מעלות עד 25 ברכבת.
אבל תעשי מה שבא לך הטמפרטורה היא מ22 מעלות עד 25 ברכבת.
לא חושב שיהיה קר כי חם שם . אבל קחי ליתר ביטחון
תלוי באורך של הנסיעה
קחי ליתר ביטחון
זה מאוד תלוי ברכבת, אבל תקחי ליתר ביטחון ותשימי בתיק.
באותו הנושא: