4 תשובות
בשביל לעזור לכם באריזה...
*רשמ"צ למחנ"ק- חניכים*
_תיק קטן:_
כובע
3 ליטר מים
חטיפים
קרם הגנה
נייר טואלט
מגבונים
פנס
ציוד רפואי נחוץ
משקפי שמש
אוזניות
מטען נייד
_תיק גדול:_
3-4 חולצות
2-3 מכנסיים
4-5 זוגות גרביים
4-5 תחתונים
חולצות ללילה
מכנסיים ללילה
ציוד רפואי נוסף
חטיפים
שקיות לכביסה
_תיק לשירותם:_
מברשת ומשחת שיניים
מברשת שיער
מגבת קטנה לפנים
_כללי:_
שק שינה
מזרן שטח
כרית קטנה
חאקי
נעליים סגורות נוחות
_מידע נחוץ:_
יהיה מאוד חם- תקחו בגדים שנוח לכם להיות איתם בחום כזה.
אסור להיות עם כפכפים בשום שלב
אסור ללבוש גופיות/חולצות שחושפות את הכתפיים
חובה להיות עם כובע מהשעה שבע בבוקר ועד לשעה שבע בערב
*רשמ"צ למחנ"ק- חניכים*
_תיק קטן:_
כובע
3 ליטר מים
חטיפים
קרם הגנה
נייר טואלט
מגבונים
פנס
ציוד רפואי נחוץ
משקפי שמש
אוזניות
מטען נייד
_תיק גדול:_
3-4 חולצות
2-3 מכנסיים
4-5 זוגות גרביים
4-5 תחתונים
חולצות ללילה
מכנסיים ללילה
ציוד רפואי נוסף
חטיפים
שקיות לכביסה
_תיק לשירותם:_
מברשת ומשחת שיניים
מברשת שיער
מגבת קטנה לפנים
_כללי:_
שק שינה
מזרן שטח
כרית קטנה
חאקי
נעליים סגורות נוחות
_מידע נחוץ:_
יהיה מאוד חם- תקחו בגדים שנוח לכם להיות איתם בחום כזה.
אסור להיות עם כפכפים בשום שלב
אסור ללבוש גופיות/חולצות שחושפות את הכתפיים
חובה להיות עם כובע מהשעה שבע בבוקר ועד לשעה שבע בערב
שואל השאלה:
נראה לי שאני מאוהבתת אמאא תודה רבהה!!!
נראה לי שאני מאוהבתת אמאא תודה רבהה!!!
אנונימית
פשוט מה ששלחו לנו שנה שעברה אז למה לא למחזר
חחח אבל למה המחנה שלכם כבר עכשיו?
והכי חשוב זה לבוא עם אנרגיות ומטען נייד
ולישון לפני זה הרבה כדי שיהיה לך כוח.
והכי חשוב זה לבוא עם אנרגיות ומטען נייד
ולישון לפני זה הרבה כדי שיהיה לך כוח.
באותו הנושא: