3 תשובות
שואל השאלה:
ברכבת^
אנונימית
כן האמת שאני לא כלכך זוכרת אבל תלכי לשאול בתחנת רכבת .
זה פשוט כרטיס שעובד לך להלוך ולחזור ויוצא לדעתי איזה 30 שקל אפילו 20 לא כלכך זוכרת
שואל השאלה:
תודה3>
אנונימית