10 תשובות
עד שזה מרגיש טו מאץ.. אני הייתי בדייט ראשון 4 שעות, יכול להיות שיהיו כאלה ששעה תספיק להם.
שעה(?)
שעה וקצת תלוי כמה חיבור יש
שעתיים
לפי דעתי שעה וחצי זה אידיאלי, זה יכול להימשך יותר לפעמים אם יש נושאי שיחה וכיף
אנונימית
שעה
בעיקרון בין שעה וחצי לשעתיים בפועל לפי איך שמרגישים וזורם
שעה וחצי כזה? ואם זה ממש זורם אז אפילו יותר
כמה שזורם
שעה שעה וחצי?
באותו הנושא: