10 תשובות
לא כולם.
תלוי גם כמה שתית..
לא יודעת מעולם לא הייתי שיכורה אבל אני מניחה שזה פשוט נפלא לך כזה כי אתה לא שולט בעצמך
יש כאלה שאומרים .
נראלי שכן כי מלא אומרים שאין אחיזה במציאות מתי ששיכורים ולא שולטים על המילים.
אומרים בעיקר שטויות
אומרים שטויות
תלוי כמה שתית
ברובד מסוים..
אני אישית אומרת כל מה שאני מרגישה כשאני שיכורה דברים שבחיים לא הייתי אומרת ברגיל
אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם