5 תשובות
סליחה אני יודעת שזה לא קשור לשאלה
אבל xxl אצלהם זה מידה 44?? ואטדפק זה כמו מדיום בכלל
אבל xxl אצלהם זה מידה 44?? ואטדפק זה כמו מדיום בכלל
אני חושבת שלא, המידות שלהם דיי קטנות
זה תלוי איזה גינס, לדוגמה אני מידה s אבל לפעמים יש גינסים שאני m או xs
שואל השאלה:
יואו איזה באסה הזמנתי כבר מפחדת שזה יהיה קטן
יואו איזה באסה הזמנתי כבר מפחדת שזה יהיה קטן
אנונימית
בטח יש אופציה להחליף
באותו הנושא: