3 תשובות
אולי זה צריבה של המסך
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות עם זה
מה לעשות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר להשתמש בו עדיין כאילו אני עכשיו איתו פשוט יש צהוב כזה בצדדים
אפשר להשתמש בו עדיין כאילו אני עכשיו איתו פשוט יש צהוב כזה בצדדים
אנונימית
באותו הנושא: