5 תשובות
כלום חבר שלי לא הביא תיק כל השנה ולא השתנה כלום
עיפרון ומחק
ומחשבון
ומחשבון
אני הייתי קונה עטים של פיילוט כי את הולכת לרשום הרבה אבל הכי חשוב לשים עליהם את השם שלך כי כולם גונבים טעים של פיילוט זה כמו זהב (לפחות מהתקופה שלי)
כל מה שקנית לכיתה י'
אני לקחתי את אותם דברים שלקחתי לכיתה י אבל תכלס לא כתבתי כלום במחברת והייתי צריכה רק עטים למבחנים ובגרויות ועפרון כדי לקשקש ולסמן דברים על שרטוטים של מתמטיקה
תלוי איך נראה לך תתנהגי בשנה, בכל מקרה אני לא חושבת שצריך יותר מכמה מחברות והדברים הסטנדרטים בקלמר (עפרונות, עטים, סרגל ואולי מרקרים אם בא לך)
תלוי איך נראה לך תתנהגי בשנה, בכל מקרה אני לא חושבת שצריך יותר מכמה מחברות והדברים הסטנדרטים בקלמר (עפרונות, עטים, סרגל ואולי מרקרים אם בא לך)
באותו הנושא: