התחברות
הרשמה
עובדים בסינימה סיטי כנסו
אני רוצה לעבוד עכשיו בקיץ וחשבתי בסינימה סיטי בנתניה, מישהו כאן עובד שם ויכול להגיד לי איך זה?
אני רוצה למלא טופס בשביל לעבוד בפופקורן למעלה, זה כדאי???
(אני בת 16)
18 ביולי 2022, 15:26
תשובה אחת
לכי לשם ותשאלי את העובדים עם מי אפשר לדבר
I
ItamarX