41 תשובות
להעיף אותו מהחיים שלך כמה שיותר מהר.
להיפרד
מה יש עוד?
מה יש עוד?
שואל השאלה:
הבעיה שחבר משותף אמר לי ואם הוא ישאל מאיפה אני יודעת מה להגיד?
הבעיה שחבר משותף אמר לי ואם הוא ישאל מאיפה אני יודעת מה להגיד?
אנונימית
להיפרד ולאחל לו רק רע בחיים, מצטער לשמוע
לעיף אותו
תשאלי אולי למה הוא בגד בך, ברור שאי אפשר לסלוח על זה אבל כדאי שתבררי את העניין
להיפרד ממנו, זאת בגידה באמון וחוסר כבוד אליך את לא צריכה את זה בחיים שלך.
לזרוק אותו
לא הבנתי אז איך גילית
אנונימית
את יכולה להגיד לו שהקשר לא מתאים מבלי להזכיר את הבגידה, רק להגיד לו שזה לא ילך וזה
אנונימי
להעיף אותו
לשים עליו זין והלעיף
את לא חייבת לו דין וחשבון על איך גילית... כנראה בת 14
אנונימי
להיפרד ממנו.
לשפוך עליו חלב ולהגיד לו לא בוכים על בוגד שנשפך
סירוס
להעיף אותו לעזאלל
להפרד ממנו כמה שיותר מהר.
את לא חייבת לו דין וחשבון ולהגיד לו מאיפה גילית, זה לא משנה, מה שמשנה זה הבגידה עצמה
את לא חייבת לו דין וחשבון ולהגיד לו מאיפה גילית, זה לא משנה, מה שמשנה זה הבגידה עצמה
להפרד ואם הוא שואל איך תגידי שמחבר
תיפרדי .
תגידי גילת את זה .
אין לך למה לתת לבוגד אסברים הוא יבין טוב מאוד מה הוא עשה שהיה רע
תגידי גילת את זה .
אין לך למה לתת לבוגד אסברים הוא יבין טוב מאוד מה הוא עשה שהיה רע
קודם כל להיפרד ומהר.
ואם הוא ישאל איך ידעת, אז לא לענות, הוא לא שווה מספיק מכדאי שתעני לו.
ואם הוא ישאל איך ידעת, אז לא לענות, הוא לא שווה מספיק מכדאי שתעני לו.
לברר את זה באמת ואם זה מתגלה כנכון להיפרד.
אנונימית
את אמא שלו
את אמאשלו
אנונימית
פאק גנבת לי
אנונימית
להיפרד
לתת לו ולמי שהוא בגד איתה.ו ולתת להם את הסטירה של החיים שגם אחרי 5 שנים יראו סימן ואז לזרוק אותו
תגידי שאת ראית אותו ולא חבר שלו
אנונימית
את גם לא חייבת להגיד לו מה הסיבה
פשוט להיעלם
פשוט להיעלם
סירוס (אני ציני). אל תדברי איתו יותר בחיים.
להעיף אותו לאלף עזאזל
תזרקי אותו
להגיד לו שיש לך ממנו תינוק ושאז תגידי גם להיא ואז זה ישר יצור בין ההיא שהוא בגד בך לבין הבוגד , ואז ככה את מפרידה ביניהם ואז אחרי זה את מעיפה אותו ככה לו לא יהיה זוגיות אפילו אחרי מה שעשה
אנונימית אני איתך!
אנונימית אני איתך!
אנונימי
אני מבין שאת לא יודעת מה להגיד לחבר שלך כדי לא לפגוע בחבר המשותף? תעקבי אחריו, כשיש לך חשד מאוד גולמי זה לגיטימי. וכשתתפסי אותו התגובה שלך תבוא בטבעיות
לבגוד בו
להפרד ממנו?
להעיף אותו מחייך דחוףף
להיפרד ממנו ולא להגיע למצב שאת מסבירה לו איך את גילית את זה.
תתפסי אותו על חם קודם
להע אותו לקיבינמאט ותהבין שהו חרא דביל ולא שווה לבזבז עליו רגע אחד
באותו הנושא: