4 תשובות
את לא צריכה להדביק את הפער, פשוט תשתתפי בשיעורים ואם יש לך שאלות תשאלי, תמיד תזכרי שיש עוד מועדים לפסיכומטרי, ואת לא חייבת להספיק למועד הזה
אם את צריכה טיפים לפסיכומטרי ראשון תשלחי לי הודעה בפרטי, אני ניגשת בספטמבר לשפר פסיכומטרי שני ויש לי כמה תובנות
יש אתר שקוראים לו campus ויש שם קורס חינמי שקוראים לו הפסיכומטרי של המדינה, הוא עובר על כל כל החומר מהתחלה וההסברים שם ממש מובנים אז אם לא תביני משהו בקורס תוכלי להיכנס לקורס הזה ולחזור על חומר מסוים שאת לא מבינה עד הסוף
בנוסף, לקורס שאת עושה יש אתר (אני עשיתי קורס בקידום אז אני מבינה באתר שלהם), ולכל נושא יש שיעור מצולם בזום
מניחה שגם אם את בקורס אחר אז השיעורים שלהם מוקלטים
מוזמנת להתייעץ איתי ולהיעזר בי בפרטי, אני גם עולה לכיתה יב (:
בהצלחה!
את בגבע?
שואל השאלה:
^ בקידום
אנונימית